2777
2789

بز بز

«گَر تو با بَد ، بَد کُنی... پَس فَرق ' چیست !؟»                   - مَن نمیدانم آدمِ خوبی هستَم یا نه، ولی این را میدانَم که بیشتَر از سَهمَم رَنج میبَرم :) .    "🐈‍⬛ عشقِ پیشی..>>            وَ سایه پدرم کافیست . . . 🫂 یا ضامنِ آهو تو بخواه..🤍 زندگی را دوست دارم ، مادرم را بیشتر 🫀

کو

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیبا

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

بادومی 

«گَر تو با بَد ، بَد کُنی... پَس فَرق ' چیست !؟»                   - مَن نمیدانم آدمِ خوبی هستَم یا نه، ولی این را میدانَم که بیشتَر از سَهمَم رَنج میبَرم :) .    "🐈‍⬛ عشقِ پیشی..>>            وَ سایه پدرم کافیست . . . 🫂 یا ضامنِ آهو تو بخواه..🤍 زندگی را دوست دارم ، مادرم را بیشتر 🫀

😐 بادومی نیست

فقط یه نظر گفتم😂😶

«گَر تو با بَد ، بَد کُنی... پَس فَرق ' چیست !؟»                   - مَن نمیدانم آدمِ خوبی هستَم یا نه، ولی این را میدانَم که بیشتَر از سَهمَم رَنج میبَرم :) .    "🐈‍⬛ عشقِ پیشی..>>            وَ سایه پدرم کافیست . . . 🫂 یا ضامنِ آهو تو بخواه..🤍 زندگی را دوست دارم ، مادرم را بیشتر 🫀

سلام عشقم چطوری خیلی وقته ازت بی خبرم

عه شهنازیییی سلام چطوریییی

من خودمم کم میام تو نی نی سایت ، یه تاپیک میزنم آف میشم . تو تاپیکای دیگران نیستم بخاطر همین نمیبینمت

دلم برات تنگ شده بود چشم قشنگ😍

کشتم شپش شپش کش شش پارا

عه شهنازیییی سلام چطوریییی من خودمم کم میام تو نی نی سایت ، یه تاپیک میزنم آف میشم . تو تاپیکای دیگ ...

چطوری گلی 

چه خوب که از نزدیک دیدمت همیشه دوست داشتم چهرتو ببینم

اگر دیدی جوابتو ندادم بدون من همین یه سیم کارت بیشتر ندارم یه کاری نکن برم از سیم کارت ذخیره ام (مادر بزرگم) استفاده کنم 🥴🙈😑
چطوری گلی  چه خوب که از نزدیک دیدمت همیشه دوست داشتم چهرتو ببینم

فداتشم عزیزدلم🫂💗

الیته اگه میدونستم تو هم میای تاپیکم قطعا عکس بهتر میگرفتم 😭😂

کشتم شپش شپش کش شش پارا

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز