آره یک اینکه آدرسو میداد ک حظوری برم بهشم گفتم. گفت ن طرف با من طرفه.
بعد شک کردم گفتم برا وام ازدواج و کالا میخواست.
یا جهاز رو برا خودش از رو سندمون میخواست
یا ببینه ازدواج کردم یا نه.
چون همش میگه دختر ۱۵ ساله میبرم واس برادرم و...توفلانی و همش درحال تهمت زدن بمنن وکلی حرف .منی ک انقدر خوبم.
همسن مادر و مادربزرگم هستن و دارم براشون مادری میکنم. تاپیکام بخونی میفهمی