2777
2789
عنوان

جهیزیه رایگان؟

2375 بازدید | 44 پست

خواهر شوهرم گفت جهیزیه رایگان میدن.

 توفق سند ازدواجتون شناسنامه کارت ملی بده من ببرم یجایی بعد بیارم. 

 گفتم ‌نمیدم میخوای چیکار.

گفت عکسشو برا به نفر بفرستم جهیزیه رایگان میدن.

گفتم خودم عکس میگیرم برات میفرستم . بنظرم الکی گفت ۳ ساله هیچ خبری نیس.

 انکار برای یچیز دیگه میخواست هه


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نون مفت نمیدن چه برسه جهیزیه رایگان

به نظرم ب تخت پوشش های کمیته امدادی میدن اونم جهیزیه ی خیلییییی معمولی یه فرش ماشینی و گاز و یکم رخت خواب و یخچال

درخواست دوستی هیچ نری پذیرفته نمیشه. کسیکه تو سایت بانوان عضو میشه و به خانمها درخواست دوستی میده پشم شوهر ما هم نیست

شاید خیریه اما اول مطمن شو

مطمئن نشدم. یعنی مطمئن نکرد. گفت تو بده.

 مرموزن.الکی میگن ۳ سال شد و بدون هیچ خبری.

 از هرکس پرسیدم. بعد از ارائه شناسنامه اینا دوماه هم طولی نکشید و گرفتن یا خبر دادن

یعنی دروغ گفت بهم.  پدرم جهاز گرفتا. میدونن خواهرشوهرا. ولی گفتن مدارک بده


اره دروغ گفته .اگه راست میگفت که قشنگ میگفت ادرسشو که خودت بری مگه پانداشتی خودت .

اینارو برا وام ازدواج یا وام کلا یااینکه چک کنن ببینن قبلا ازدواج نکردی ازت گرفته 

وام ازدواج نگرفتی ؟ 

اون براخودش نگرفته از رو سند شما قایمکی ؟

لایک نکنید .توروخدا 
اره دروغ گفته .اگه راست میگفت که قشنگ میگفت ادرسشو که خودت بری مگه پانداشتی خودت . اینارو برا وام ا ...

آره یک اینکه آدرسو میداد ک حظوری برم بهشم گفتم. گفت ن طرف با من طرفه.

 بعد شک کردم گفتم برا وام ازدواج و کالا میخواست.

 یا جهاز رو برا خودش از رو سندمون میخواست

یا ببینه ازدواج کردم یا نه.

 چون همش میگه دختر ۱۵ ساله میبرم واس برادرم و...توفلانی و همش درحال تهمت زدن بمنن وکلی حرف .منی ک انقدر خوبم. 

 همسن مادر و مادربزرگم هستن و دارم براشون مادری میکنم. تاپیکام بخونی میفهمی

مدارک رو بهش دادی یانه ؟

آره دادم. ب حرف شوهرم.

 من به شوهرم همون حرفت رو زدم گفتم میخوان ببينن ازدواج کردم یا برا وام و.... اینا مرموزن چشم ندارن منو ببینن دوسنداتشن باهات ازدواج کنم. الانم دوست ندارن تو زندگیت باشم میگن دختر ۱۵ ساله ببریم برات.

 الانم بهش گفتم میگه نه اونا جهاز ندادن بهت.

تعلق نگرفت. گفتم اره پشت خانوادتی.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز