2777
2789
عنوان

ببرم ضایست؟

141 بازدید | 13 پست

شنبه میرم برای استخدام گفتن فلان ساعت بیا مدارک رو بده

سرویس رو میدونم ک داره.ولی غذا رو شک دارم ک داشته باشه

از طرفی ممکنه بگن برو فردا بیا و از طرف دیگه ممکنه ک نگه دارن

برای غذا ساندویچ سرد ببرم خیلی بده؟استرس دارم😐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه در حدی باشه که تو کیفت جا بشه کاملا اوکیه     بالخره تو هم آدمی  گرسنه میشی

برای تکمیل آلبوم کاریم مدل رایگان هم میزنم (میکروبلیدینگ ابرو ) اگر تهران هستی و  تار موی ابرو نازک داری بهم پیام بده  ( سبک ژورنالی  مواد کاملا اورجینال )

مگه میخوای دستت بگیری؟ بذار داخل کیف ببر

از اونی که روزی ده بار می‌گفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه‌ کننده‌ترین حس دنیاست🥲
چی مثلا.ساندویچ سرد بده؟ آخه تا ساعت ۵ کاره 

یه چیزی که اصلا بو نداشته باشه کالباس و اینا بو داره اگه میتونی الویه بی بو درست کنی ببر،اگه نبری هم همه همکارا شروع میکنن تعارف کردن ادم حس خوبی نمیگیره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز