2777
2789
عنوان

افسردگی فصلی

87 بازدید | 11 پست

از اغاز مهر ماه که هوا سرد شد  من  حالم طوریه

اصلا حس و حال ورزش کارام رو ندارم

انجام میدم اما سخت میگذره 

خدا کنه بدنم عادت کنه  راحت شم

همش گریه میکنم ناراحتم  بی دلیل

۲۶ساله ام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اینا همش تلقینه.برو‌روانشناس

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.

میتونی گیاهی بخور 

سنبل طیب اسطوخودوس بابونه بهار نارنج دم کن بخور 

اگر قرص گیاهی میخوری لاوندیپ یا فیتوکالم عصاره اسطوخودوس داره 

نوراگل هم عصاره بادرنجوبه و سنبل الطیب 

غذاهای گرم بخور بدنت گرم بشه 

فعلا امضا ندارم
عزیزم میگم حالم بده  چه تلقینی!

اینکه‌میگی‌پاییز و‌مهر فصل دلگیریه

باید بری‌روانشناس ریشه این گریه ها حال بدی پیدا کنید.ن اینکه تحمل‌کنی تا بدنت عادت کنه..انگار برات شرطی شده.شایدم ب فصل ربطی ندارع و مشکل از ی جای دیگس

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
اینکه‌میگی‌پاییز و‌مهر فصل دلگیریه باید بری‌روانشناس ریشه این گریه ها حال بدی پیدا کنید.ن اینکه تحم ...

من تحت نظر دکترم خودم 

هوا ابری میشه  حالم بد میشه  

۲۶ساله ام

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز