2777
2789
عنوان

فوری کمک

91 بازدید | 13 پست

برای ساندویچ الویه که درست کردم برای ۲۰نفر بجز الویه چی داخل باگت بزارم.

گوجه هم نیازه؟

دوباره بلند میشم...دقیقاجلوی چشم کسانی که منوشکستن....(کاربر قدیمی)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره گوجه خوب میشه

(اگه سوال شرعی داشتین  تاجایی که بلد باشم جواب میدم  مخصوصا درمورد احکام بانوان )راستی راه چاره واسه شپش قطره کیمیا هست سوال داشتید  تو یکی از تاپیکام بپرسید❤️

بزارم داخل نون اینارم.خیارشور که داخل خود سالاد هست

خیر شما باید خورد کنی جدا جدا سر سفره بیاری الویه رو هم داخل نون نگذار 

می‌دونم خیار شور هست ولی خود ساندویچ فروشی ها هم میگذارن

تنها رفیق تنهاییم مهربونم خدای عزیزم دوستت دارم❤️🌹😍
گوجه سلیقه ای هست در صورتی بزار که مطمئن باشی میخورن

منم مشکلم همینه.برا مدرسه میخوام.بنظرت بزارم گوجه وکالباس یا فقط سالاد الویه کافیه

دوباره بلند میشم...دقیقاجلوی چشم کسانی که منوشکستن....(کاربر قدیمی)
خیر شما باید خورد کنی جدا جدا سر سفره بیاری الویه رو هم داخل نون نگذار  می‌دونم خیار شور هست و ...

خب من برا بوفه مدرسه میخوام.باید اماده باشن

دوباره بلند میشم...دقیقاجلوی چشم کسانی که منوشکستن....(کاربر قدیمی)
منم مشکلم همینه.برا مدرسه میخوام.بنظرت بزارم گوجه وکالباس یا فقط سالاد الویه کافیه

نمیدونم تا حالا درست نکردم به نظرم اگر برای فروش میخواین یکی رو الویه تنها کنین (۱۵ تا مثلا) نصفش رو هم کالباس و خیارشور،گوجه و کاهو بزارین بشه ساندویچ کالباس


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز