2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای من درست بود.یکی هم کم رنگ بود .پسر بود.ولی قسمتش نداشتم

انشاالله به زودی دامنت سبز بشه عزیزم 

میشه امضام رودیدی واسه اینکه رنگش آبی بمونه دعا کنید نذر کردم بچم صحیح وسالم باشه وپسر باشه اسمش رو بزارم محمدحسین هر کی دعا کرد به حاجتم برسم بهم بگه منم براش آیة الکرسی بخونم من به دعای نی نی سایتیا اعتقاد دارم الهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بله مبارکه

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
کم رنگ باشه میگن پسره.ماما میگفت.پررنگ دختره.

مماله من از این پررنگ تره ولی از اون یکی خط کمرنگ تره

میشه امضام رودیدی واسه اینکه رنگش آبی بمونه دعا کنید نذر کردم بچم صحیح وسالم باشه وپسر باشه اسمش رو بزارم محمدحسین هر کی دعا کرد به حاجتم برسم بهم بگه منم براش آیة الکرسی بخونم من به دعای نی نی سایتیا اعتقاد دارم الهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ان شالله . ولی یائسگی زودرس دارم

برات صلوات فرستادم 

توهم دعا کن بچم صحیح وسالم باشه وپسر باشه 

میشه امضام رودیدی واسه اینکه رنگش آبی بمونه دعا کنید نذر کردم بچم صحیح وسالم باشه وپسر باشه اسمش رو بزارم محمدحسین هر کی دعا کرد به حاجتم برسم بهم بگه منم براش آیة الکرسی بخونم من به دعای نی نی سایتیا اعتقاد دارم الهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
من آیه الکرسی خوندم برات.

فداااات مهربون 

میشه امضام رودیدی واسه اینکه رنگش آبی بمونه دعا کنید نذر کردم بچم صحیح وسالم باشه وپسر باشه اسمش رو بزارم محمدحسین هر کی دعا کرد به حاجتم برسم بهم بگه منم براش آیة الکرسی بخونم من به دعای نی نی سایتیا اعتقاد دارم الهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
دختر داری الان ؟

دوتا دختر دارم این بچم که تازه حامله شدم دوست دارم صحیح وسالم باشه وپسر باشه 

میشه امضام رودیدی واسه اینکه رنگش آبی بمونه دعا کنید نذر کردم بچم صحیح وسالم باشه وپسر باشه اسمش رو بزارم محمدحسین هر کی دعا کرد به حاجتم برسم بهم بگه منم براش آیة الکرسی بخونم من به دعای نی نی سایتیا اعتقاد دارم الهم عجل لولیک الفرج 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دختره عمه حسود

yasiuuuu | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز