سلام من یه مرد ۳۳ ساله که چندسال افسردگی دارم کارم هم خوبه ولی از لحاظ شرایط اقتصاد جامعه خیلی ناراحتم و نمی تونم بیخیال بشم و خانواده ام هم اذیتم میکنن الان خانم یکماههوسقط کرده حتی مادرم یکبار نیومد سر بهمون بزنه و در امان حالت که ما شرایط خوبی نداشتیم مادرم رفت مسافرت مثلا مشهد نمیدونم چطور خودش رو راضی کرد که خانمم نمی تونست کار کنه که همسایه امون میومد غذا برامون درست می کرد و خونه جارو میزد و تو محیط کار هیچ کس به فکر دیگری نیس الان تو کارم ارتقا گرفتم و معاون شدم کل همکارها اذیت میکنن و...... خسته شدم از زندگی