2777
2789
عنوان

نی_نی_یار_پنج

145 بازدید | 10 پست

@نی_نی_یار_پنج  

عزیزم سلام. جون هر کی دوست دارید تاپیک پربازدید منو بترکونید خسته شدم از بس لایک خوردم.

@نی_نی_یار_شب  

سلام عزیزم. لطفا و خواهشا تاپیک پربازدید منو بترکونید. 

نومید مشو امید می دار ای دل در غیب عجایب است بسیار ای دل

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرایادم نیست؟

همون تاپیک که گفتند چرا مادهه شصتی ها ...

میشه یه صلوات برای شادی روح داداش جوونم بفرستی 🥲💔اگه فرستادی بگو تا منم برای حاجت دلت یه سوره توحید بخونم 🌹در طول روز دلت برا امام زمانت تنگ میشه؟😢چند بار در روز به یاده امامت میوفتی ؟؟برای بی کسی و غربت و صحرا نشینی امامت دلت میسوزه ؟؟😔 اگه دلت گرفت برای تنهاییش یه صلوات برای تعجیل درظهورش بفرست 🙏🌹مطمئن باش امام هم برای خوشبختی تو دعا می‌کنه 😍🥰 ای مردم دنیا مژده که سوار کاری می‌آید با هیبتی چون حیدر کرار 😍💞أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪُ ألْـفَـرَج🤲
همون تاپیک که گفتند چرا مادهه شصتی ها ...

چه اشتباهی کردم تاپیک زدم. اخه چه مطلب مفیدی داره که پربازدید شده

نومید مشو امید می دار ای دل در غیب عجایب است بسیار ای دل

سلام.لطفا" تاپیک بنده رو گزارش بزنید تا تعلیق شم.متاسفانه اینجا هستن افرادی که مرد ستیز مجرد ستیز و بیکار ستیز هستن و بنده چون حدود یه هفته میشه که بیکار شدم و جویای شغل هستم توان تحمل ناراحتی بیشتر از این رو ندارم.لطفا" گزارش بزنید تا کاربریم تعلیق بشه.با تشکر.

شعارم خرد با ارزشترین گوهر معنوی توی این کره خاکی هستش خوشا به حال خردگرایان و امیدوارم که بتونم به خردم بیافزایم تا شاید فردی خردمندتر از قبل بشه.
چه اشتباهی کردم تاپیک زدم. اخه چه مطلب مفیدی داره که پربازدید شده

سلام.طبق خواسته تون گزارش زدم.با تشکر.

شعارم خرد با ارزشترین گوهر معنوی توی این کره خاکی هستش خوشا به حال خردگرایان و امیدوارم که بتونم به خردم بیافزایم تا شاید فردی خردمندتر از قبل بشه.
چه اشتباهی کردم تاپیک زدم. اخه چه مطلب مفیدی داره که پربازدید شده

منم لایکت کردم 😂

فقط توش دعوا شد

دهه هشتادی بی ادب بود 

میشه یه صلوات برای شادی روح داداش جوونم بفرستی 🥲💔اگه فرستادی بگو تا منم برای حاجت دلت یه سوره توحید بخونم 🌹در طول روز دلت برا امام زمانت تنگ میشه؟😢چند بار در روز به یاده امامت میوفتی ؟؟برای بی کسی و غربت و صحرا نشینی امامت دلت میسوزه ؟؟😔 اگه دلت گرفت برای تنهاییش یه صلوات برای تعجیل درظهورش بفرست 🙏🌹مطمئن باش امام هم برای خوشبختی تو دعا می‌کنه 😍🥰 ای مردم دنیا مژده که سوار کاری می‌آید با هیبتی چون حیدر کرار 😍💞أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪُ ألْـفَـرَج🤲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز