2789
عنوان

خیلی سخته

271 بازدید | 10 پست

خیلی سخته همسرت خودش بتونه بچه دار بشه ولی مجبور باشه به خاطر تو یه عمر تو حسرت پدر شدن بمونه

خیلی سخته علت دردت خودت باشی

اینجوری نمیتونی حتی سرنوشتت رو بذاری پای تقدیری که خدا برات رقم زده

تمام عمرم رو سعی کردم بنده خوبی برای خدا باشم


بهترین فرزند برای مامان بابام هستم

بهترین همسر برای شوهرم هستم

بهترین عروس برای خانواده همسرم هستم

بهترین خواهر برای خواهر و برادرم هستم

بهترین رفیق برای دوستام هستم


ولی انگار بهترین بنده برای خدا نبودم که اینجوری دارم تاوان گناهانم رو پس میدم


کاش میتونستم دردم رو به یکی بگم حداقل این سنگینی از رو قلبم برداشته بشه

کاش میتونستم وقتی همسرم میپرسه چرا امید ندارم میتونستم حرفم رو بهش بگم



خستم کاش نباشم

نمیتونم به این زندگی ادامه بدم


خیلی سخته بزرگترین آرزوت مرگت باشه


صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نا امید نباش زندایی من بعد ۲۰سال تونسن بچه دار بشه کلی الان راه هست دوا درمون

خداروشکر

ولی من دیگه بچه نمیخوام

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

علت اینهمه تا امیدی چیه آخه ظاهراً که همسر خوبی داری از داشته هات  لذت ببر

خداروشکر همسرم خوبه ولی خودم حالم خوب نیست

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

عزیزم شما یه فرشته ای .الهی خدا برات ها رو برات رقم بزنه 

فرشته تویی عزیزم که با این شرایط سخت بخاطر دخترت داری زندگی میکنی

ان شاءالله خدا از جایی که فکرشم نمیکنی دستت رو بگیره عزیزدلم

ممنونم از محبتت

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ثودک جان عزیز دلم من همیشه برات دعا میکنم 

ولی به نظرم اگه اقدام میکردین با یک رحم جایگزین برای بچه دار شدن اونوقت تحمل بیماری هم برات راحتتر میشد و اون بچه زندگیتون رو شاد میکرد

ببخشید من قصد رنجوندنت رو ندارم ولی این چیزی بود که به ذهنم رسید

ثودک جان عزیز دلم من همیشه برات دعا میکنم  ولی به نظرم اگه اقدام میکردین با یک رحم جایگزین برا ...

سلام عزیزم

ممنونم ان شاءالله دعای خیرت به خودت برگرده

عزیزدلم نه اتفاقا خودم تحقیق کردم درموردش متاسفانه هزینه هاش خیلی خیلی بالاست😔

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792