خیلی سخته همسرت خودش بتونه بچه دار بشه ولی مجبور باشه به خاطر تو یه عمر تو حسرت پدر شدن بمونه
خیلی سخته علت دردت خودت باشی
اینجوری نمیتونی حتی سرنوشتت رو بذاری پای تقدیری که خدا برات رقم زده
تمام عمرم رو سعی کردم بنده خوبی برای خدا باشم
بهترین فرزند برای مامان بابام هستم
بهترین همسر برای شوهرم هستم
بهترین عروس برای خانواده همسرم هستم
بهترین خواهر برای خواهر و برادرم هستم
بهترین رفیق برای دوستام هستم
ولی انگار بهترین بنده برای خدا نبودم که اینجوری دارم تاوان گناهانم رو پس میدم
کاش میتونستم دردم رو به یکی بگم حداقل این سنگینی از رو قلبم برداشته بشه
کاش میتونستم وقتی همسرم میپرسه چرا امید ندارم میتونستم حرفم رو بهش بگم

خستم کاش نباشم
نمیتونم به این زندگی ادامه بدم
خیلی سخته بزرگترین آرزوت مرگت باشه