2789
عنوان

یکی رو کتک زدم

408 بازدید | 16 پست

اومدم تو به بولوار دم شرکت دور بزنم یه مرده اومد خلاف از رو به رو وسط بولوار پارک کرد یه جوری که جلوی من پارک کرد من موندم وسط خیابون نصفه دور زده 

بهش گفتم چرا این وسط پارک کردی میبینی من دارم دور میزنم بهم فحش داد 

منم پیاده شدم با مشت کوبیدم تو صورت و دهنش 

مردم اومدن منو جدا کردن ازش اونم گازشو گرفت فرار کرد 


  

کاملا راضی ام از خودم 

اگه اولین بار که به کسی فحش داد مادرش زده بود تو دهنش مجبور نبود از مردم تو خیابون کتک بخوره 

لطفا جای استخاره و ف ا…ل گرفتن و پشت سر فامیل شوهر صفحه گزاشتن بیشتر به تربیت پسرها برسین 

نمیدونم چرا هر کی پسر دار میشه ولش میکنه خودش بزرگ بشه 

تربیت صفر

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واقعا زدی ؟

معمولا پسرای این مدلی (بددهن) راحت از کنار کتک خوردن نمیگذرن

اعصاب چیه؟ چیزی که هیچ کس ندارن اما توقع دارن تو داشته باشی. حالا توقع چیه؟ توقع چیزیه که همه دارن اما انتظار دارن تو نداشته باشی😉

احسنت داری ولی کلا زن تو خیابون با مرد دهن ب دهن نشه بهتره چ برسه کتکاری


اصلا دهن به دهن نشدم اصلا فح ام ندادم رفتم کنارش پارک کردم به جوری که در ماشینش باز نشه نتونه پیاده بشه تا زور داشتم مشت زدم تو دهنش کلش صورتش قرمز شد   

منم یبار یکی و کتک زدم هیچوقت یادم نمیره دبیرستانی بودم ی چوب از دم ی مغازه برداشتم و دویدم دنبالش اون میدوید و منم عین مرد عنکبوتی از رو جوب می‌پریدم پرش میزدم میگفتم وایسا و فوش میدادم خدایا کاش هیچکس از محلمون یادش نمونده باشه

باید از تلخی انگور گذشت تا به یک مستی جانانه رسید 🍷باید از تیشه نامرد چشید نا به یک قامت مردانه رسید ❤️ ی دختر آذر ماهی عصبی ولی مهربون عاشق برادرم و همسرم هستم عشقای زندگیمن خیلی بلند پروازم و معتقدم به هرچی بخوام میرسم 🥰🥰 ۷ آذر برام قشنگترین روز خداس جون تولد سولی خانوم 🥳🥳🥳 واسه هیچ چیز بیشتر از یک شب غصه نمی‌خورم و معتقدم هرچی بخواد بشه میشه فقط باید خدای مهربونم بخواد ❤️❤️❤️ عاشقتم خداجونم

نوش جونش حقش بود بلکه آدم شه دیگه فحش نده اونم به یک خانم

اعصاب چیه؟ چیزی که هیچ کس ندارن اما توقع دارن تو داشته باشی. حالا توقع چیه؟ توقع چیزیه که همه دارن اما انتظار دارن تو نداشته باشی😉

واقعا زدی ؟ معمولا پسرای این مدلی (بددهن) راحت از کنار کتک خوردن نمیگذرن

این جور ادمها معمولا مثل سگ ان فرار کنی پارس میکنن بهشون حمله کنی جا میرن   قبل امتحان کردم بزنی میترسن در میرن 

الانم مردم جمع شدن چون شنیدن اون بهم فحش داد بی دلیل جلو اون همه ادم جرات نکرد منو بزنه یا صداش در بیاد 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792