2777
2789
عنوان

کم حرفی

68 بازدید | 7 پست

بچه ها من منظورم از کم حرفی اینه که دوست دارم کلی حرف بزنما ولی نمیدونم اصلا باید چی بگم تو هرموقعیتی هیچ حرفی پیدا نمیکنم میدونم خیلی مسخرس از بچگیم همین مشکل دارم خیلی اذیتم میکنه

الان مثلا فردا اولین روزه میرم مدرسه (چون مریض بودم نمیرفتم)نمیدونم باید همکلاسیایو پارسالمو بعد ۳ ماه دیدم چی بگممم؟فقط تا بغل و سلام پیش میریم نمیدونم دیگه چی بگم شما وقتی یکیو بعد چنماه میبینین چیا میگین بهم؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کتاب زیاد بخون ؛ پادکست گوش بده حتما خجالتی هستی؟

کتاب زیاد خوندن

نه اصلا فقد حرف واسه گفتن پیدا نمیکنم 

فک میکنم بیشتر بخاطر اینه که زیاد تو خونه میمونم

کتاب زیاد خوندن نه اصلا فقد حرف واسه گفتن پیدا نمیکنم  فک میکنم بیشتر بخاطر اینه که زیاد تو خ ...

خب پس طبیعیه

اگر دوست داری اجتماعی بشی باید رابطه و رفت و آمد برقرار کنی

تا خدا هست پریشان نشود خاطرِ من :)
بگو تابستو‌ن‌چکار کردین؟ از خودت بگو کلاس رفتی؟ چیزی یاد گرفتی؟ اتفاقای روزمره نمیدونم کلی حرف هست

خب اینارو وقتی یخورده از دیدن همدیگه میگذره میپرسیم 

منظورم اون لحظه که همو دیدیمه بجز سلام چطوری چیا باید بگم...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز