2777
2789

دقیقا از دیروز اینجور شدم

۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا از دیروز اینجور شدم

 عزیزم دیگه چهذعلایمی داری؟ من ی ماه قبلش سرگیجه داشتم جوری که نمیشد از رختخاب بلند شم حس تلو تلو بود البته نه چرخشی واقعی، شناور و‌تلوتلو از پریشب سرگیجه خوب شده سنگین شده سرم ولی 😭

ن فقط لحظه غش کردم این احساسات و داشتم  سرم سنگین میشه نفسم بند میاد  اطرافم تیره میشه آ ...

اره یبار اینحوری شدم ولی بعدش عرق سرد کردم خوب شدم همون لحظه، کلا ۱۰ ثانیه بود برا من؟ توام همینی؟ بعد من زمین نیفتادم ها 

اره یبار اینحوری شدم ولی بعدش عرق سرد کردم خوب شدم همون لحظه، کلا ۱۰ ثانیه بود برا من؟ توام همینی؟ ب ...


من تو بیمارستان اینجوری شدم پرستار زود ب دادم رسید چای عسل خوردم فشارم ۶ بود  ول کلا ۵ مین بود 

 عزیزم دیگه چهذعلایمی داری؟ من ی ماه قبلش سرگیجه داشتم جوری که نمیشد از رختخاب بلند شم حس تلو ت ...

من فقط همین سنگینی سر رو دارم چند روزه حس میکنم ویروس گرفتم ولی ضعیف

کم خون نشدی؟

۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍

از کجا میدونی وبروس؟ مگه ویروس سنگینی سر داره؟ 😳 نه هموگلوبین ام ۱۵ بود فریتین ام ۳۵


منظورم همون سرماخوردگی ایناست که حدسم درست بود. خب گلم شما هموگلوبینت فک کنم کمه برای من ۳۶ هست نرمالشم بین ۳۴ تا ۳۸ زده بود

۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز