۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم دیگه چهذعلایمی داری؟ من ی ماه قبلش سرگیجه داشتم جوری که نمیشد از رختخاب بلند شم حس تلو تلو بود البته نه چرخشی واقعی، شناور وتلوتلو از پریشب سرگیجه خوب شده سنگین شده سرم ولی 😭
عزیزم دیگه چهذعلایمی داری؟ من ی ماه قبلش سرگیجه داشتم جوری که نمیشد از رختخاب بلند شم حس تلو ت ...
من فقط همین سنگینی سر رو دارم چند روزه حس میکنم ویروس گرفتم ولی ضعیف
کم خون نشدی؟
۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍
از کجا میدونی وبروس؟ مگه ویروس سنگینی سر داره؟ 😳 نه هموگلوبین ام ۱۵ بود فریتین ام ۳۵
منظورم همون سرماخوردگی ایناست که حدسم درست بود. خب گلم شما هموگلوبینت فک کنم کمه برای من ۳۶ هست نرمالشم بین ۳۴ تا ۳۸ زده بود
۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍