2777
2789
عنوان

زایمان

743 بازدید | 31 پست

سلام دوستان امروز ۱۵هفته و۳روز بودم رفتم سونو بچه بریچ بود آیا تالار بریچ میمونه یا میچرخه خداکنه نچرخه نمیخام طبیعی بیارم سزارینم اگه خودم بخام هزینش خیلی میشه

💙هوتنِ من 👈🏻هوژینِ من❤.                                

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دختر من تا هفته ۳۳بریچ بود و چرخید  به این موردا دل نبند من خودمم سزارین اختیاری شدم اون موقع

چه حیف اینجا هزینه اختیاری خیلیه شما چند دادی

💙هوتنِ من 👈🏻هوژینِ من❤.                                
تا اون موقع میچرخہ منم میخواستم سزارین بشم بہ دکترم گفتم نمیخوام طبیعی زایمان کنم فقط میخوام سزارین ...

خوشبحالت البته من سال ۹۸سزارین شدم نمی‌دونم الان شاید نتونم طبیعی دنیا بیارم البته هنو با دکترم صحبت نکردم

💙هوتنِ من 👈🏻هوژینِ من❤.                                
من سال98سه تومن  الان باردارم گفتن ده تومن

من ۹۸رایگان عمل شدم چون اختیاری نبود دوقلوی نارس بودن سریع سز شدم

💙هوتنِ من 👈🏻هوژینِ من❤.                                
خوشبحالت البته من سال ۹۸سزارین شدم نمی‌دونم الان شاید نتونم طبیعی دنیا بیارم البته هنو با دکترم صحبت ...

سز شدی دیگه اینم سزارینع گلم

من... کو؟  مرا خبرنیست،، اگر مرا دیدی سلام برسان💔 سخته مامانتو و بچتو تو فاصله چهل روز از دست بدی... اگه تونستی واسه مامانم یه فاتحه بخون🙏🙏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز