2777
2789

فکرش و نمیکردم6 ماه از سال جدیدو بتونم با شرایطم کنار بیام

*دانشجو.علوم ورزشی 🤗خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید* به نظر همدیگه احترام بزاریم قرار نیست چون هم نظر نیستیم دشمن هم باشیم که🤌🏼🚶🏻‍♀️ به دست میاری، بهتر از چیزهایی که از دست دادی، اندکی صبر.!🤍🌱میشه منو مهمون یه صلوات کنید؟😍💋 هرگز این و یادت نره!ما قرار نیست بهتر از کسی باشیم فقط باید بهتر از خود قبلیمون باشیم زندگی هیچوقت آسون تر نمیشه تو قوی تر شو یه روزی بلاخره روپوش پزشکیوو تنم میکنمم من مطمئنم🩺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به من سخت و دیر میگذره  عزیزدلم  ..کوتاه نیست واسم

اها پس مثل خودمی فک کردم میگی کوتاهه 

منم بم سخت میگذره دوس دارم زودتر تموم بشه

مرگ بر اسرائیل کودک کش. به سرنوشت دشمنان اباعبدالله مبتلا بشی نکبت کودک کش😠
انشاالله بعد از این همیشه به خوبی و خوشی برات بگذره عزیزم هیچوقت از رحمت خدا ناامید نشو قطعا بعد از ...

شاید قسمت ما  سختی استرس  بوده  عزیزدل من 💗مرسی ازت ممنون

۲۶ساله ام

واقعا... زندگی یجور داره بهمون سخت میگیره یجور از همه لذتا محروم میکنه انگار قراره بیشتر از یه بار ...

اره خیلی سخته  همش  فکر  درگیری. . درک میکنم

۲۶ساله ام

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792