2777
2789
عنوان

شوهر بد جنس

218 بازدید | 4 پست

هرکار یمیکنم منو بیرون نمیبره یا همراهم نمیاد.

حتی گریه کنم خودمو بکشم.

 دیروز صبح  شب منتطر بودم گفتم بیا گفت نمیام بمنچه .

نیومد منو نبرد.

الان زنگ زده میگه بیا بریم بیرون. گفتم نمیام بمنچه.

 گفت چرا مسخره بازی میکنی.

گفتم اون در ب این در.بای

چقدر تو منی؟

آقا چرا مردا اینطورن؟

مشکل از اونا یا مشکل از ما؟

با افتخار کاربر سال۹۶😎وقتی پیام دادی و جوابتو ندادم بدون ترجیح دادم با مغز زنگ زده ات بحث نکنم . پس بدون بی جواب موندن پیام ات از چیه😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زندگی که لج و اجباری نیست  حالا دیروز از روی لج کردن یا کار داشتن شما رو نبرده بیرون امروز دیگ ...

ن عزیزم تاپیکای قبلیم رو بخونی میفهمی ک کاملا حق با منه.

 تازه امروز صبح ساعت ۷ بهش گفتم بیا منو تا جایی برسون. اینکارو نکرده .

و بعد از ۲ سه ساعت  یعنی ساعت نهو نیم  رفته نونوایی برا خواهراش ک لنگ ظهر‌میخوابن  نون گرفته. ک گشنه نمونن

اوم با پول طلای مجردیم. اونم با موتوری ک بابام خریده براش .راضی نیستم.

 بهش گقتم. گفت پول تو نبود پول خودم بود. گفتم پول خودتم باشه حق ندارم حرف بزنم؟.من زنتم. من دارم‌سختی میکشم. بخاطر اونا.

 توخونه ما دارن زندگی میکنن.اگه شوهر میکردن الان عروسی کرده بودیم بچه داشتیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز