2777
2789
عنوان

لباس مجلسی 🥺

670 بازدید | 20 پست

سلام بچه ها خوبید 

من با ۳ونیم میلیون میتونم لباس مجلسی خوب پیدا کنم ؟

از بین شانزلیزه و امامزاده حسن و کوچه برلن کدوم قیمتاش مناسب تره ؟

کسی تازگیا رفته که قیمت دستش باشه؟؟

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚

من امام زاده حسن دو ماه قبل رفتم تو پاساژ ۱۱۰ ، سه تومن خریدم

اینجا یه سایت عمومی ک توش تبادل نظر میکنیم اگه با نظرم‌مخالفی ، مودبانه منو توجیه کن تا کمک به رشد فکری هم کنیم  کاش هممون پولدار و خوشحال و سلامت باشیم 
من امام زاده حسن دو ماه قبل رفتم تو پاساژ ۱۱۰ ، سه تومن خریدم

مبارکت باشه عزیزم

خوشگله ؟

میشه عکسشو بزاری ؟

قیمتا چطور بود کلا

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برو امام زاده حسن پاساژ عقیق

ممنون 

امیدوارم بتونم لباس خوب و این قیمتی پیدا کنم



 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚
مبارکت باشه عزیزم خوشگله ؟ میشه عکسشو بزاری ؟ قیمتا چطور بود کلا

ببین حقیقتا دوستم قرض گرفت ازم

والا شارلیزه خیلی گرون بود 

برلن هم نرفتم

اینجا رفتم اونم تو پاساژ ۱۱۰

لباساش قیمتش مناسب بود البته من تپلی هستم لباس سخت گیرم میاد

اینجا یه سایت عمومی ک توش تبادل نظر میکنیم اگه با نظرم‌مخالفی ، مودبانه منو توجیه کن تا کمک به رشد فکری هم کنیم  کاش هممون پولدار و خوشحال و سلامت باشیم 
من سبز اینو از امام زاده حسن گرفتم ۲دویست  بنظرم گرون شد ن؟

همینجوری خوشگل تو تن وایمیسه؟

جنسش خوبه ؟

از کدوم پاساژ گرفتی

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚
سایزت چنده؟ خواهرم پارسال ی لباس از برلن خرید الان میخواد بفروشه کلا دوبار پوشیده اگ اندازته بیا بخ ...

من سایزم ۴۰

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚
اره تو تن اوکیه جنسشم سنگینه. عقیق

عه چقدر خوب گرفتی پس 

مبارکت باشه 

منم جمعه می‌خوام برم امامزاده حسن

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚
واقعا ؟ آخه اینترنت میزنم قیمت کمتر میزنم اینو چرا؟

خب اینترنتی ممکنه جنسش فرق کنه خیلی پیش میاد عکس ژورنالی با خود محصول فرق داره 

بنظر من که خوب گرفتی

 😍😁ما هیچ الهی همه تو...💍❤  متاهل و متعهدلطفا برای خوشبختی یه صلوات بفرستید😚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز