2777
2789

وارد حاشیه نمیشم 7 مهر شروع میکنم

من با یک میسو زندگی میکنم که بهم گفت که: ازت خواستم از زندگیم بری و پیشرفت کنی !چرا زندگی مو با خودت بردی :) فهمیدم که من پدری داریم یک میسیو هست..:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی بده...🥀

با برگشت عمومی ها،یه دریچه ی امید داشت باز می‌شد تو زندگیم که اونم...

خداکنه فرصت ترمیم مجدد بدن حداقل

زیاد به این جمله فکرکن:اگه چیزی رو تغییر ندی،یعنی بازم انتخابش کردی...♡دوست نادیده ی من،میشه برای رسیدن به هدفام صلوات مهمونم کنی🙂🌱

دیگه اصلا حوصله برنامه ریزی ندارم برنامه راهبردی گزینه دو رو برداشتم ولی دیگه نمیکشم برنامه روزانه بریزم ای کاش میشد چند روز از همه چیز فاصله بگیرم😔


ولی خوب شد عمومیا رفتن خیلی زمان بر بود خوندنشون فقط امیدوارم کنکور رو مثل امسال بیش از حد سخت نگیرن😬

ما چقدر به سادگی نیاکان خودمان خندیدیم، روزی می ‌آید که آیندگان به خرافات ما خواھند خندید.                                                                                                                                 زندگی کردن نادر ترین اتفاق جهان هستی است،بیشتر مردم فقط وجود دارند،همین...                                                                                بعضی مواقع باید صدمه ببینی تا چیزی رو درک کنی زمین بخوری تا رشد کنی ببازی تا بدست بیاری چون بزرگترین درس های زندگی از طریق درد یاد داده میشن
تا الان هیچ شروع نکردی؟

پشت کنکورم اولین ازمون 7 مهره..

که کلا کتابه شرکت نمیکنم ..

بعد 7 مهر شروع میکنم

من با یک میسو زندگی میکنم که بهم گفت که: ازت خواستم از زندگیم بری و پیشرفت کنی !چرا زندگی مو با خودت بردی :) فهمیدم که من پدری داریم یک میسیو هست..:)
عمومی برگش🥲

برنگشت نگهبان رد کرد امروز

من با یک میسو زندگی میکنم که بهم گفت که: ازت خواستم از زندگیم بری و پیشرفت کنی !چرا زندگی مو با خودت بردی :) فهمیدم که من پدری داریم یک میسیو هست..:)
عمومی برگش🥲

😲😲😲😲نه بابا همین 1 ساعت پیش پیامشو گذاشتن تو کانال دبیرستان 

ما چقدر به سادگی نیاکان خودمان خندیدیم، روزی می ‌آید که آیندگان به خرافات ما خواھند خندید.                                                                                                                                 زندگی کردن نادر ترین اتفاق جهان هستی است،بیشتر مردم فقط وجود دارند،همین...                                                                                بعضی مواقع باید صدمه ببینی تا چیزی رو درک کنی زمین بخوری تا رشد کنی ببازی تا بدست بیاری چون بزرگترین درس های زندگی از طریق درد یاد داده میشن
سحر من ب اونم امیدی ندارم:)))

خوبی لئا🥲دلم برات🤏شده🤍

بنظرم که میدن فرصت ترمیم مجدد رو،اگر ندن همه اعتراض میکنن

آخر چیکار کردی تو؟قطعی پشت میمونی

زیاد به این جمله فکرکن:اگه چیزی رو تغییر ندی،یعنی بازم انتخابش کردی...♡دوست نادیده ی من،میشه برای رسیدن به هدفام صلوات مهمونم کنی🙂🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792