sevdase مدیر عضویت: 1400/12/19 تعداد پست: 24373 عنوان ناخن | مشاهده متن کامل بحث + 125 بازدید | 17 پست سلام من ناخن دستم خوبه خوشگل و کشیدس ولی ناخن پام ن اصلا قشنگ نیس ی جوری شده اعتماد ب نفس ندارم همش جوراب پامه نمیدونم چرا بغل ناخنم پوست پوست سفیده بنظرتون کرم اینا هست ؟؟؟؟ 1402/07/04 | 11:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
راحیل_سرزنده۹۹ عضویت: 1401/11/29 تعداد پست: 652 حالا خداروشکر دستم نیس فقط پامه....باید ویتامینم بخورم فقر ویتامین دارم اره ازمایشم بدی بهتره مشخص شه دقیقا کدوم ویتامینه
راحیل_سرزنده۹۹ عضویت: 1401/11/29 تعداد پست: 652 ی سوال این ژلیش هر چند وقته؟؟؟؟مثل کاشت هرماهه،؟ دیگه بستگی ب خودتون داره که ناخونتون چقد رشد کنه ژلیش همون لاکه خودمونه اما کنده نمیشع مقاومه و غلیظ تر
sevdase مدیر استارتر عضویت: 1400/12/19 تعداد پست: 24373 دیگه بستگی ب خودتون داره که ناخونتون چقد رشد کنه ژلیش همون لاکه خودمونه اما کنده نمیشع مقاومه و غلیظ ... مرسی عزیزم