74hich مدیر استارتر عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 1599 عنوان خیلی درد دارم 194 بازدید | 24 پست پریود شدم دارم از درد کمر و دل درد میمیرم از یطرفم سرماخوردم چکارکنم آروم بشم حالم خوب نیست 1402/07/04 | 08:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
skhba عضویت: 1399/03/02 تعداد پست: 569 سلام،خرما بخور و خوراکی های گرم. پریودی حمام نکن به هیچ عنوان سلام، دوستان عزیز طب سنتی هر سوالی داشتین بفرمایین، ان شاء اله در اسرع وقت جوابگو هستم
mahoor94 عضویت: 1398/11/26 تعداد پست: 1259 اگر شیره انگور داری کمی تو ی لیوان آب حل کن بخور برا درد کمر عالیه. خدایا شکرت برای همه چیز
74hich مدیر استارتر عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 1599 مفنامیک اسید بخور عالیه ندارم تنهام توخونه الان
74hich مدیر استارتر عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 1599 اگر شیره انگور داری کمی تو ی لیوان آب حل کن بخور برا درد کمر عالیه. وای ندارم
ویانا۲۶ عضویت: 1397/09/11 تعداد پست: 11277 زنجبیل خیلی خوبه برای درد اگه برطرف نشد هیوسین هم خیلی خوبه منم دو شب دردای پریودی دارم هنوز نشدم اما دهنم سرویس شده 🥴 🍼یک عدد نی نی تپل مپل خوجل تو دلمه خداجونم شکرت 😘
74hich مدیر استارتر عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 1599 زنجبیل خیلی خوبه برای درد اگه برطرف نشد هیوشین هم خیلی خوبه منم دو شب دردای پریودی دارم هنوز نشدم ام ... زنجبیل رو اب جوش؟
ویانا۲۶ عضویت: 1397/09/11 تعداد پست: 11277 زنجبیل رو اب جوش؟ بله با نبات 🍼یک عدد نی نی تپل مپل خوجل تو دلمه خداجونم شکرت 😘
nariin2186 عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 201 ندارم تنهام توخونه الان کاچی درست کن چای نبات بخور خرما بخور چهارزیره دم کن بخور