2789
عنوان

درد و دل

48 بازدید | 4 پست

من ک میدونستم کسی تو زندگیشه 

چون همیشه من مقایسه میکرد باهاش 

موقعی ک باهم بودیم بهم خیانت کرد 

بدترین رفتارا رو باهام کرد ک کات کنم 

چون خودشم میدونست من مشکلی نداشتم 

بعد  ۳ ماه دوباره پیام داد چون عذاب وجدان داشت 

من فک میکردم 😂دوستم داره من یادش نمیره 

خودش گفت کسی رو جات نمیذارم 

ولی بازم مثل همیشه گولم زد 

فقط عذاب وجدان داشت که من بخشیده باشمش 

نمیدونم مگه چیکارش کردم 

چی کم داشتم 

من همه کار کردم درست شه نشد 

ولی بدترین پسر رو زمینی 

تا حالم خوب میشه گند میزنه تو حالم :) 

مرسی ک باعث شدی بفهمم نباید به کسی اعتماد کنم 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تا حدودی ربط داره  از پسرای بچه سال متنفرم و اکثرا این رفتار هارو دارن

🫤۲۰ 

من از این ناراحتم بییخال شدم 

کات کردم رفتم 

خودش پیام داد 

گفت من همیشه منتظرت میمونم میدونم چرت میگه ولی نه در این حد ک فرداش بیاد همه چی رو عوض کنه :/ 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز