2777
2789
عنوان

از دلم

75 بازدید | 0 پست


دل کوچکی داری، و غم‌هایی بزرگ. چاره‌ای نداری جز این که غمت را جاهای دیگر پنهان کنی. مثلا ته چشم‌هایت. پشت خنده‌هایت. در سکوت ناگهانت. در گریه های دور از چشم.

عیبی ندارد اگر آغشته‌ای به اندوه. کسی ابر را سرزنش نمی‌کند، اگر تیره باشد و نبارد.


🌌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بانک ملی

white_ruby | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز