کی انقدر بزرگ شد
نمیدونم
آقا شده مرد شده
بهم میگ مامان واسم تولد میگیری
مگ میشه نگیرم، واسه تک پسرم
واسه دونه الماسم
فردا تولد پسرمه. خ ذوق اومدنشو داشتم گرچه چند هفته زودتر اومدو بهم شک داد ولی خ میخوامش
فردا شاه پسرم ۳ساله میشه🩵
میشه واسه خوشبختیش دعا کنید
ی زن عشق واقعیو وقتی ک مادر میشه تجربه میکنه، وقتی بچش تو وجودش رشد میکنه و بزرگ میشه و بدنیا میاد تجربه میکنه
امیدوارم همه خانما این حسو تجربه کنن
درسته خ سخته، ی جاهایی آدم کم میاره، مجبور میشیم از خودمون بزنیم بخاطر بچمون ولی ارزششو داره
پ ن: همین جوری دلی تاپیک زدم
امشب خ خوشحالم و احساساتی خواستم تاپیک بزنم ب یادگار واسم بمونه