چوییونگ مدیر استارتر عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 350 عنوان سوال رانندگی 165 بازدید | 13 پست خانوما برای امتحان رانندگی میشه بگین برای پیچ و دور دوفرمون و پارک دوبل و میدون کدوم راهنما رو باید بزنیم؟ 1402/06/31 | 01:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kiana_hs عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 369 پیچ بستگی داره کدوم سمت باشهبرای دور دو فرمون اول چپ بعد راست دوباره چپبرای پارک دوبل هم راستبرای میدون هم اگه دور میدون بخوای حرکت کنی چپ اگه بخوای از خروجی خارج شی راست
چوییونگ مدیر استارتر عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 350 پیچ بستگی داره کدوم سمت باشه برای دور دو فرمون اول چپ بعد راست دوباره چپ برای پارک دوبل هم راست ب ... خیلی خیلی ممنون فقط مثلا برای پیچ سمت چپ باید راهنما چپ زد ؟
kiana_hs عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 369 خیلی خیلی ممنون فقط مثلا برای پیچ سمت چپ باید راهنما چپ زد ؟ قربونت عزیزمفقط دعا کن این بار ازمون شهرمو قبول شماره پیچ هر سمتی باشه راهنمای اون سمتو میزنی
چوییونگ مدیر استارتر عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 350 قربونت عزیزم فقط دعا کن این بار ازمون شهرمو قبول شم اره پیچ هر سمتی باشه راهنمای اون سمتو میز ... آزمون شهری خیلی سخته ؟ منم آزمون دارم انشالله دوتایی قبول بشیم
چوییونگ مدیر استارتر عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 350 قربونت عزیزم فقط دعا کن این بار ازمون شهرمو قبول شم اره پیچ هر سمتی باشه راهنمای اون سمتو میز ... شما بار اول سرچی رد شدین؟
kiana_hs عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 369 آزمون شهری خیلی سخته ؟ منم آزمون دارم انشالله دوتایی قبول بشیم نه سخت نیس فقط یه ذره استرس داره و متاسفانه به خاطر اینکه پول بیشتری بگیرن گاهی اوقات الکی ادمو رد میکنن باید شانسمون بزنه اشتباهم نکنیم و قبول شیم
چوییونگ مدیر استارتر عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 350 نه سخت نیس فقط یه ذره استرس داره و متاسفانه به خاطر اینکه پول بیشتری بگیرن گاهی اوقات الکی ادمو ... اوه😑😐
kiana_hs عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 369 شما بار اول سرچی رد شدین؟ سر دوبل نفر قبلیمو با یه دور یه فرمون قبول کرد به من رسید گفت دوبل بزن برای همین میگم شانسیه
چوییونگ مدیر استارتر عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 350 سر دوبل نفر قبلیمو با یه دور یه فرمون قبول کرد به من رسید گفت دوبل بزن برای همین میگم شانسیه انشالله این دفعه قبولین
چوییونگ مدیر استارتر عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 350 بار اول سر دوبل رد شدم نفر قبلیم با یه دور یه فرمون قبول شد به منکه رسید گفت دوبل بزن منم استرس گرفت ... به من گفتن آرام بخش بخورم قبل امتحان شما هم انشالله این دفعه قبولین🥰
kiana_hs عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 369 به من گفتن آرام بخش بخورم قبل امتحان شما هم انشالله این دفعه قبولین🥰 عه پس منم بخورممرسی عزیزم😍
المیرا1988 عضویت: 1395/10/10 تعداد پست: 7331 خیلی خیلی ممنون فقط مثلا برای پیچ سمت چپ باید راهنما چپ زد ؟ ببین هر سمتی که فرمونو میپیچونی راهنمای اون سمتو بزن دنده عقبم راهنماش راسته