من ی نفرو دوسال دوسش داشتم خیلیاااااا خیلی
بعد تازه از بیو پیجش متوجه شدم ک رل زده یا ازدواج کرده نمیدونم دقیق کدومش ی جا با حلقه گذاشته
ی پیج دیگه با قلب
حالا من کلی ازش عکس دارم روزی صد بار نگاشون میکنم ویساشو همش گوش میدم
و واقعا بعد دوسال نمیتونم پاک کنم
ب نظرتون این کار گناهه؟؟
همش تو ذهنم دارم باهاش زندگی میکنم