2777
2789
عنوان

این حس طبیعیه؟

79 بازدید | 17 پست

بچه ها نزدیک پریودمه حس تنهایی میکنم(مجردم)

انگار دلم میخواد بی دلیل گریه کنم 

یا انگار منتظرم یکی بیاد پیشم تنها نباشم

اضطراب دارم

اینا طبیعیه؟بخاطر پریوده ینی؟

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

بابت تشکر باید بگم که خواهش میکنم  ولي کر نمیکنی کاربریم آشناس!

اصلاااا دقت نکردم به کاربریت 

دورت بگردمممم

حالت چطورهههه💕😍

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

عادی منم که پریودم همین حس گوه را دارم

 🙂🙂🙂خیلی حس عجیبیه 

دقیقا مث بلوغ

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

نه متاسفانه  آدم حساسیم..  چرا توجه نکردی🤨قهرم..🚶‍♀️

دورت بگردم؟عشق من؟

قربونت برم؟بگم غلط کردم میبخشی منو؟؟؟

میمیرم قهر باشی که

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز