2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پیام نور که با سوابقه بدون کنکورممم قبولیی

خودتم بری دانشگاش ثبت نامت میکنن

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.
مطمئنی؟  به نظرم با رتبه هس من پارسال با ۱۷ هزار نتونستم

تا جایی که من میدونم اینطورع

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.
روانشناسیش با آزمونه و رشته حقوق اینا

کلا میزنن پیام نورو با سوابق

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.
مطمئنی؟  به نظرم با رتبه هس من پارسال با ۱۷ هزار نتونستم

شوخی؟

طرف میخواد پش کنکور بمونه با رتبه ۴۲هزار روان پیام نور میارع

چیطو به تو گیر دادن😂😐

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.

بله قطعا


پس شبانه و روزانه نزدی ؟

هر کس خواست بهم اطلاع بده تا براش قرآن بخونم.در تاپیک های خودم و یا دیگر دوستان میتونید بگید.🙏🏻🌹دانشجوی حقوق.🤍خدایا قرار ده، بی‌نیازی را در روح و روانم و یقین را در دلم و اخلاص را در عملم و نور را در دیده‌ام و بصیرت را در دینم و مرا به اعضایم بهره‌مند کن و گوش و چشمم را دو وارث من گردان و مرا بر آن‌که به من ستم روا داشته پیروز کن و در رابطه با او انتقام و هدفم را نشانم ده و چشمم را بدین سبب روشن گردان.خدایا گرفتاری‌ام را برطرف کن و زشتی‌ام را بپوشان و خطایم را بیامرز و شیطانم را بران و بدهکاری‌ام را ادا کن و برایم معبودا در آخرت و دنیا درجه‌ای برتر قرار ده.(بخشی از دعای عرفه)

من امسال انتخاب رشته داشتم روانشناسی و حقوق با آزمون بود ولی رشته های با سوابقش بیشتر بود

اها شاید پ برا امسال ایناش برا شهر شما با ازمون شده

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.
اها شاید پ برا امسال ایناش برا شهر شما با ازمون شده

پارسالم همین بود😂

کلا رشته های تاپ با آزمونه رشته های پرمتقاضی ب خصوص همین روانشناسی

دیگه وضعیت غیرانتفاعی آزاد نمیدونم🤔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز