2777
2789
عنوان

کلاس ششمی

62 بازدید | 9 پست

خانومایی که سال گذشته کلاس ششمی داشتید 

میشه بگید برای هر درس چندتا دفتر لازم شد 

مثلا ریاضی 

فارسی 

املا انشا

هر کدوم یک دفتر لازمه یا بعصی هاش باهمه

خدایابه داده و نداده ات شکر که داده ات رحمت و نداده ات حکمت است

پسرم امسال هفتمه 

جدا بود ولی کم حجم مثلا دفتر ۴۰برگ برا بعضی ها وریاضی باز بیشتر

تو دنیای علی کریمی ها تو وحید شمسایی باش 🌸غدیری ام🌸فقط حیدر امیرالمومنین هست🌹خیبر خیبر یا صهیون👊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کلاشور بگیر بابا 

برا هفتمشم بشه گوش نده

همونطور که از اسم کاربریم مشخصه اسمم هستی هست😁 (اسممو خیلی دوست دارم بابام انتخابش کرده) یک دختر مجردم مشغول تحصیل و تلاش برای اینده برای همگی یک زندگی سرشار از حس خوب و سلامتی و خوشی ارزو میکنم شمام اگر امضامو خوندین یک ارزوی قشنگ برام بکنید اگر تونستید به خودمم بگید چه ارزویی کردید😁 جدیدا مامان بزرگمو از دست دادم  زن خوبی بود اگر امضامو خوندین براش یک صلواتی چیزی بفرستین اگر فرستادین بگید منم برای رفتگانتون صلواتی چیزی بفرستم

برای همه درسا فقط یک کلاسور ؟

نه برا ریاضی و فارسی علوم 

بگو از اون تلق های سبز و زرد و قرمز و اینا بزنه  تا بدونه 

مگه چقدر مینویسن 

برا املاش ی دفتر بگیر ۴۰ برگ یا از دفترای باقی مونده قبلی برداره 

والا تو راهنمایی اصلا دفتر به درد نمیخوره 

همونطور که از اسم کاربریم مشخصه اسمم هستی هست😁 (اسممو خیلی دوست دارم بابام انتخابش کرده) یک دختر مجردم مشغول تحصیل و تلاش برای اینده برای همگی یک زندگی سرشار از حس خوب و سلامتی و خوشی ارزو میکنم شمام اگر امضامو خوندین یک ارزوی قشنگ برام بکنید اگر تونستید به خودمم بگید چه ارزویی کردید😁 جدیدا مامان بزرگمو از دست دادم  زن خوبی بود اگر امضامو خوندین براش یک صلواتی چیزی بفرستین اگر فرستادین بگید منم برای رفتگانتون صلواتی چیزی بفرستم

من سال اخرمه ی کلاسور از ابتدایی دارم تا الان 

همونطور که از اسم کاربریم مشخصه اسمم هستی هست😁 (اسممو خیلی دوست دارم بابام انتخابش کرده) یک دختر مجردم مشغول تحصیل و تلاش برای اینده برای همگی یک زندگی سرشار از حس خوب و سلامتی و خوشی ارزو میکنم شمام اگر امضامو خوندین یک ارزوی قشنگ برام بکنید اگر تونستید به خودمم بگید چه ارزویی کردید😁 جدیدا مامان بزرگمو از دست دادم  زن خوبی بود اگر امضامو خوندین براش یک صلواتی چیزی بفرستین اگر فرستادین بگید منم برای رفتگانتون صلواتی چیزی بفرستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش