2777
2789
عنوان

جای زخم

259 بازدید | 9 پست

سلام دوستان، امیدوارم حالتون خوب باشه... میخواستم یه نظر بخوام از خانومای گرامی... 

من یه چند وقتیه دارم خونه تکونی میکنم، حقیقتش تو این خونه تکونی کل بدنم زخم و زیلی شده، از بس عذاب وجدان دارم واسه بدن خودم که واقعا این عذاب وجدان و مخصوصا بریدگی دستم که امروز به طور بدی خراش برداشت، مجبورم کرد بیام از شما نظر بخوام... میخوام بعد خونه تکونی حسابی به خودم برسم و یکاری کنم جای زخمام نمونه... مخصوصا الان که  تازه هستن... سریعتر واسشون یکاری بکنم، شاید بگین مگه بچه ای که خودتو زخم و زیلی کردی و اینا ولی خب مجبور بودم از طرفیم کل کابینتای آشپزخونم آهنی بودن و همین باعث شد... نمیدونم حالا از چه کرم یا از چه روشی استفاده کنم که زخمام زودتر خوب شه و جاش نیوفته، چون هروقت میبینم عذاب وجدان میگیرم واسه خودم که اینهمه بدنم زخم برداشته بخاطر یه خونه تکونی... اینم بگم ما تازه اومدیم تو این خونه و به حدی کثیف بود که نگممممم... در این حد بگم که ما فقط 5 بطری بزرگ جوهرنمک واسه این تمیزی این خونه مصرف کردیم... ببخشید طولانی شد و ممنون از خانومایی که میخونن و راهنمایی میکنن🙏🏻🌹

کرم های ترمیم کننده و البته روغن حیوانی زرد 

کلثوم اکبری هستمه ساکن ساری . مره جنون دست هداعه مه دست نیه . سیزده تا بیه چهارده تا بیه پونزده تا بین ندومبه. ندومبه یه ماه کشیه بیست روز کشیه دو ماه کشیه یکسال کشیه ندومبه.قرص هداعهههه قرص قننند ....با حوله ... .خداروشکر تورکم 😎مردان با غیرت زنان باوقار♥️ تورک اولماق چوخ چتیندیر چون بیر دونیا قاباغندا دایانب تورک اولماماق اوندان دا چتیندیر چون بیر تورک قارشیندا وار 😎🙂 حافظه ام در حد ماهی ضعیفه 😄همه نام کاربریا و پروفایلاتون آشنا میاد اما نمیدونم کدوم تاپیک بودیم دعوا کردیم یا قربون صدقه هم رفتیم 😭پس اگه حافظه ات قویه به روم نیار هر تاپیک یه شروع دوباره س🙈 تورکم ، مازندرانی نیستم . 🤘🏻🐺 تبریز اورمو زنجان اردبیل همدان قزوین تهران خراسان قشقایی یاشاسن بوتون تورکلر ... تنها حالی که خدا بهم داد تورک بودنم بود 😎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترمیم کننده رژواسیل ؛آمریکاییه یکم گرونه  اسکار استاتیک هم واسه زخمای قدیمی تره

گرون بودنش مهم نیست... حالا هرچقدرم که آدم بی پول باشه واسه بدن خودش داره میخره دیگه... ممنونم خانومی

روغن حیوانی رو بمالم روی زخم ها؟ اسم کرمی رو که جوابدهی عالی داشته باشه میدونید؟ 

اسمش ترمیم کننده ست مارک های متفاوتی داره. آسون ترش همون روغن حیوانیه

کلثوم اکبری هستمه ساکن ساری . مره جنون دست هداعه مه دست نیه . سیزده تا بیه چهارده تا بیه پونزده تا بین ندومبه. ندومبه یه ماه کشیه بیست روز کشیه دو ماه کشیه یکسال کشیه ندومبه.قرص هداعهههه قرص قننند ....با حوله ... .خداروشکر تورکم 😎مردان با غیرت زنان باوقار♥️ تورک اولماق چوخ چتیندیر چون بیر دونیا قاباغندا دایانب تورک اولماماق اوندان دا چتیندیر چون بیر تورک قارشیندا وار 😎🙂 حافظه ام در حد ماهی ضعیفه 😄همه نام کاربریا و پروفایلاتون آشنا میاد اما نمیدونم کدوم تاپیک بودیم دعوا کردیم یا قربون صدقه هم رفتیم 😭پس اگه حافظه ات قویه به روم نیار هر تاپیک یه شروع دوباره س🙈 تورکم ، مازندرانی نیستم . 🤘🏻🐺 تبریز اورمو زنجان اردبیل همدان قزوین تهران خراسان قشقایی یاشاسن بوتون تورکلر ... تنها حالی که خدا بهم داد تورک بودنم بود 😎

اینا که میگی زخمای معمولیه خودش میره کاری لازم نیس بکنی.اما خوب برا زخمای عمیق سیکالیفت اون خوبه.حول ...

آخه من همیشه جای حتی کوچکترین زخم روی بدنم میمونه متاسفانه 🤦🏻‍♀️

هر چی میدونم دربارهی ترمیم کننده ، جای جوش ، زخم ، بخیه گوشت اضافه ،التهاب بعد لیزر  و... میگم ایشالا که پولتون حروم نشه 


اول اینکه بهترین تحریک جای جوش و زخم و... ممکنه مشکلات جدی به وجود بیاره پس هر چیزی و به پوستتون نزنید .

دوم اینکه برای همین جای جوش ، بخیه ، ساییدگی ، گوشت اضافه ، زخم حتی ترک لب و ترک سینه ، ادرار سوتخگی پوشک بچه ها ، التهاب افتاب سوختگی ، بعد لیزر و... باید از ترمیم کننده ها استفاده کنید .

 این ترمیم کننده ها میشه گفت 90% کارایی ندارن مخصوصا ایرانی ها و بیشتر ادما نا امید میشن 

دو تا از بهترین ترمیم کننده ها رو میگم یکی سیکالفیت اون یکی هم ترمیم کننده لاروش پوزای تجربه ی استفاده از سیکالفیک اون داشتم برای همین بیشتر راجع به اون توضیح میدم . 

نکته ی بعدی اینکه جای هر چی که باشه بهتره تا مدت زمان زیادی ازش نگذشته و تبدیل به لک قهوه ای نشده شروع کنید به استفاده از ترمیم کننده بعد اینکه روی یک تا 3 بار میتونید استفاده کنید اگر برای صورت هست میتونید روتین پوستیتونو داشته باشهید اخرش از ترمیم کننده استفاده کنید . من برای خودم خیلی ادم هایی که دیدم درصد واقعا عجیبی تاثییر داشته و میشه گفت به طور کامل مشکل رفع شده اما اگر جای زخم و بخیه خیلی قدیمه ممکنه کامل از بین نره ولی کم تر بشه 

دیگه یه ترمیم کننده چیزی نیست به امتحانش میارزه واقعا .

به جز این کار ها پوست ابرسانی و مرطوب هم میکنه که ضروریه . فقط مهم ترین نکته اینه که سیکالفیت اون اکثرا فیک هستن ولی لاروش پوزای و اطلاع ندارم اونم احتمالا فیک داره پس دقت کنید . 

تا زمانی که مشکلتون حل بشه هم سیکالفیت و استفاده کنید ولی ادم های زیادی بودن در عرض چند روز نتیجه گرفتن 

 اینا که گفتم خارجی بودن دقتتتت کنید خواهشا فیک تو بازار پره خیلی از فروشگاه ها حتی خودشونم نمیدونن دارن فیک میفروشن

به هیچ وجه از فروشگاه هایی که  تو بانه میفروشن نخرید به هییییچ وجه
بارها چند تا فروشگاه هم معرفی کرده بودم اما تشخیص درست و غلط دیگه با خودتون هست . الان خیلی از فروشگاه ها نمیدونن خودشون هم که دارن فیک میفروشن اما اینا بهترین بودن 

اولین فروشگاه اسمش اوردینری استور هست قیمتاش خوبه محصولاتشم اصل بوده تا حالا تو گوگل بزنید اوردینری استور میاره 

دومی فروشگاه مادران هست که فروشگاه سیسمونیه ولی محصولات بهداشتی پوستی اصل هم دارن 

سومی سراوی ایران بود که اونا هم خوبن اما همون اولی بهتر از همه هست . چهارمی رایامیکاپ بود که البته چند نفر دیدم جدیدا ازش ناراضی بودن قبلا خوب بود . 

سعی خودمو میکنم به سوالات جواب بدم تا جایی که میتونم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792