2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۱۴۰۰ میخوام برم ریاضی 

خب شما چون تازه دیپلم گرفتی پس نظام جدیدی

فقط باید بری آموزش‌ و پرورش منطقه ای ک دیپلم گرفتی بخوای ک واحد هایی ک تا قبل از سال انتخاب رشته گذروندی رو برات تطبیق بزنن بعد بری مدرسه بزرگسالان ثبت نام کنی . اونجا رشته ای ک میخوای انتخاب می‌کنی بهت جزوه میدن میخونی امتحان میدی. امتحانا دی و خرداد برگزار میشه . با هر نیم سال تحصیلی تو بزرگسالان , یک سال تحصیلی رو میخونی . غیر حضوری هم هست. تا دو سال پیش ک نمره ی قبولی امتحانا ۷ بود . الان نمیدونم تغییر کرده یا ن

خب شما چون تازه دیپلم گرفتی پس نظام جدیدی فقط باید بری آموزش‌ و پرورش منطقه ای ک دیپلم گرفتی بخوای ...

یعنی نمیتونم برای ۱۴۰۳ کنکور ریاضی شرکت کنم؟؟

اگه با نظرم مخالفی ریپلای نکن من اومدم برای چندلحظه از زندگی فارغشم نه اینکه باشما بحث کنم .. ممنون 🙏
یعنی نمیتونم برای ۱۴۰۳ کنکور ریاضی شرکت کنم؟؟

فک کنم ربطی نداشته باشه و بتونی.. بازم نمیدونم

من راجع ب گرفتن دیپلم مجدد گفتم 

اگه ۳ سال تغییر رشته رو بخوای بخونی , تو بزرگسالان در مجموع میشه یک سال و نیم

فک کنم ربطی نداشته باشه و بتونی.. بازم نمیدونم من راجع ب گرفتن دیپلم مجدد گفتم  اگه ۳ سال تغی ...

خیلی ممنون 🫠🥰

اگه با نظرم مخالفی ریپلای نکن من اومدم برای چندلحظه از زندگی فارغشم نه اینکه باشما بحث کنم .. ممنون 🙏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز