2777
2789

ماکارونی 

16سالمه !نگید اینجا چیکار می‌کنی و جای تو نیست و...من تایمی برا اومدن به اینجا که هیچ حتی تایمی برا گوشی بدست گرفتن هم‌ ندارم و هر از موقع هایی تو زمانایی که احساس کردم تنهام،احساس کردم خستم از ادمای حقیقی، احساس کردم نیاز به مشورت از آدمای از خودم بزرگتر دارم و... میام اینجا . نه علاقه ای برا بحث های ۱۸+دارم نه کسی تا حالا می‌تونه بگه منو تو این بحث ها دیده ... من هر از موقع هایی میام اینجا فقط برا اینکه تو حقیقی خواهر بزرگتر از خودم ندارم و شما همتون عین خواهر بزرگتر من :) و جدی تو شرایطی نیستم که بخوام بخاطرع بهونه سن بلوغ هر غلطی بکنم و بخدا تموم این حرف و کنایه هارو خودم می‌دونم پس میشه یکم با هم مهربون تر باشیم؟!🥲🫂(شد ۱۷سالم و هنوزم حرفام همون حرفای قابلیت🙃)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مامانم با گریه داره خیارپوست میکنه :)نپرسیدم فکر کنم قورمه اس

من با یک میسو زندگی میکنم که بهم گفت که: ازت خواستم از زندگیم بری و پیشرفت کنی !چرا زندگی مو با خودت بردی :) فهمیدم که من پدری داریم یک میسیو هست..:)
مامانم با گریه داره خیارپوست میکنه :)نپرسیدم فکر کنم قورمه اس

چرا گریه؟؟؟؟؟

مرا تا دل بُوَد  دلبر تو باشی♡                                                          یه تثبیتی با اراده💪💛

چرا گریه؟؟؟؟؟

تاپیک قبلم هست ..حال ندارم بگم

من با یک میسو زندگی میکنم که بهم گفت که: ازت خواستم از زندگیم بری و پیشرفت کنی !چرا زندگی مو با خودت بردی :) فهمیدم که من پدری داریم یک میسیو هست..:)
چرا گریه☹

تاپیک قبلم هست حال ندارم بگم

من با یک میسو زندگی میکنم که بهم گفت که: ازت خواستم از زندگیم بری و پیشرفت کنی !چرا زندگی مو با خودت بردی :) فهمیدم که من پدری داریم یک میسیو هست..:)

من زرشک پلو مرغ گذاشتم.مرغم پخته مونده برنجم دم بکشع

ب مرغم اینا رو زدم 

با زعفرون و پیاز و ادویه و فلفل سیاه و نمک و فلفل دلمه و زردچوبه مزه دار کردم چن ساعت

کف تابه پیاز خلال کردم مرغا رو چیدم روش 

آب انداخت و پخت 

پباز داغ درست کردم دارچین و ادویه و رب گوجه و رب انار زدم سس درست کردم ریختم رو مرغا آبش کشیده شد تمام

یه چیزی میگم شاید توام تجربه کرده باشی ؛ یه وقتا دلت میخواد که دور از سرصدا شی؛ دوس داری خون ماه و تو تاریکی شب بپاشی؛ دوس داری لهشون کنی آدما رو زیر چرخ ماشین...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز