نه اینکه کات کردم دلم گرفته باشه
از این دلم گرفته من صبر کردم درست شه نشد
من بخشیدم درست شه نشد
اون حتی نمیدونست چه حرفایی داره بهم میزنه
با هر حرفش میشکستم
همه میفهمیدن این دختر داره این وسط له میشه
ولی خودش نمیفهمید
از این دلم گرفته من واسه کی گذشتم واسه کی موندم دزستش کنم واسه کی وقتم تلف کردم
هیچکدومش ندید
همیشه با بقیه دخترا مقایسه میشدم همیشه بقیه خوب بودن من بد بودم
الانم خوشحالم از اون رابطه سمی که کار هرشبم گریه بود اومدم بیرون میدونم بدرد هم نمیخوریم و هیچوقت برنمیگردم توجنگل وقتی دو بار ی درخت دیدی یعنی گم شدی ولی دلم واسه خودم میسوزه چرا زودتر تموم نکردم
چرا گذاشتم داغون شم
چرا این همه فحش تحمل کردم
چرا وقتی گفت فرصت بده فرصت دادم
چرا گذاشتم مقایسه ام کنه با بقیه
حسرت من همیشه به دلت میمونه چون مطمنئم صدم گذاشتم
اونی ک عذاب وجدان داره تویی
:) دیگ اون ادم سابق نیستم با ۴ تا قربون صدقه ببخشم