zahraaakaa مدیر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6588 عنوان 🦦🌚 هعیی | مشاهده متن کامل بحث + 2265 بازدید | 339 پست هعی زندگی 1402/06/28 | 22:36 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6588 دقیقا شاید اسم زنم شد اسمت آدم که از آینده خبر نداره ترجیح میدم با خودت بگی کاش بود تا زنت باشم
akbarrrr عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 156 ترجیح میدم با خودت بگی کاش بود تا زنت باشم حالا بماند دیگه اسم دومیو نگفتی
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6588 حالا بماند دیگه اسم دومیو نگفتی هیچ وقت عوض نمیشی هیچ وقت هم برنمیگردم اینجا هم اشتباه کردم تاپیک زدم و جوابت دادم
akbarrrr عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 156 هیچ وقت عوض نمیشی هیچ وقت هم برنمیگردم اینجا هم اشتباه کردم تاپیک زدم و جوابت دادم&nbs ... باباااااا چرا یهو ترش میکنی من که خیلی بهتر شدم و میشم چون دارم رشد میکنم و برا خودم وقت میزارم و اشتباهاتمو کم میکنم کسی هم نگفت که برگردی چرا یهو میاد به ذهنت
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6588 باباااااا چرا یهو ترش میکنی من که خیلی بهتر شدم و میشم چون دارم رشد میکنم و برا خودم ... رشد کردنت ب درد خودت میخوره نمیخام پیام بدی میفهمی؟
akbarrrr عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 156 رشد کردنت ب درد خودت میخوره نمیخام پیام بدی میفهمی؟ میدونم بدرد خودم میخوره نگفتم برگردی که مگه گفتم؟گفتم دوستت دارم فقط همین
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6588 میدونم بدرد خودم میخوره نگفتم برگردی که مگه گفتم؟ گفتم دوستت دارم فقط همین تو اگ واقعا دوستم داشته باشی در هرصورت دوس داری خوشحال باشم
akbarrrr عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 156 تو اگ واقعا دوستم داشته باشی در هرصورت دوس داری خوشحال باشم آره دقیقا گفتم بهت که خوشحالم که خوشحالی فقط حواست به خودت باشه اتفاقی نیفته که خوشحال نباشی کنار هم خوشحال بودیم همیشه خوشحال باش
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6588 آره دقیقا گفتم بهت که خوشحالم که خوشحالی فقط حواست به خودت باشه اتفاقی نیفته که خوشحال ... کنار هم خوشحال نبودیم هر روز استرس و ..
akbarrrr عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 156 کنار هم خوشحال نبودیم هر روز استرس و .. استرس و سختی بود ولی شیرین بود وقتی پیش هم بودیم اینو دیگه نزن زیرش بیرون که میرفتیم با اون همه فشار ولی خیلی کیف میداد
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6588 استرس و سختی بود ولی شیرین بود وقتی پیش هم بودیم اینو دیگه نزن زیرش بیرون که میرفتیم ... گذشته گذشته الان من حالم خوبه
akbarrrr عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 156 خوبه دیگ پس چی میخای هیچی چیزی نمیخام که حرفمو همون اول زدم