2777
2789
من چیکار کنم الان هر کار تو میگی من بکنم  دست خودمه دوست نداشته باشم؟ دست خودمه دلتنگت نشم هاا ...

برو دنبال زندگیت 

الان میتونی راحت بیرون بری 

راحت با بقیه حرف بزنی 

تو پسری راحتی 

عذاب وجدان نداشته باش 

گفتم ک بخشیدمت 

برو دنبال زندگیت  الان میتونی راحت بیرون بری  راحت با بقیه حرف بزنی  تو پسری راحتی ...


ریدم تو عذاب وجدان خب اینقدر نگو عذاب وجدان 

من دوست دارم هیچ عذاب وجدانی نیس 

آره الان بیرون میرم کار میکنم به همه چیم میرسم ولی که چی 

حال نمیده کیف نامیده میگم کاشکی بودددد 

چون دوستت داشتم و فقط حرف نبودم 

زندگی میکنم از دید بقیه خیلی خوشحال 

ولی تو دلم میگم کاشکی بودی تا صد برابر کیف میداد همیننننن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ینی چی

باید اینجا رو پاک کنم 🚶🏻‍♀️ دلمم نمیاد 

ولی مجبورم میکنی ک پاک کنم 

کاشکی منطقی بودی 

کاشکی میفهمیدی درست نمیشه 

کاشکی میفهمیدی چیا بهم گفتی 

کاشکی الان پیام نمیدادی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز