2777
2789
خب تو ک میخای مزاحمم نباشی پیام نده  حداقل الان اذیتم نکن

الان میدونم همه چی راحت تره 

به درسم میرسم به کارم میرسم به ورزشم میرسم 

هر وقت بخوام هر کار دلم بخواد میکنم 

توام دقیقا همینی 

راحت 

ولی میدونم که مثل من وقتی تنها میشی میگی چقد حالش بیشتر بود 

چی میشد اگه دو تایی اینو داشتیم باهم 

مث سال کنکورت




چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان میدونم همه چی راحت تره  به درسم میرسم به کارم میرسم به ورزشم میرسم  هر وقت بخوام هر ...

دقیقا 

ولی من هیچ وقت ته دلم صاف نمیشه باهات حرفایی ک زدی یادم نمیره 

شایدم منم ی حرفایی زدم یادت نره 

پس برگشتن به این رابطه به صلاح جفتمون نیست 

دقیقا  ولی من هیچ وقت ته دلم صاف نمیشه باهات حرفایی ک زدی یادم نمیره  شایدم منم ی حرفایی ...

دل صاف میشه با درست کردن اشتباها 

من فقط میخواستم بگم این حسی که تو داری رو منم دارم 


دقیقا  ولی من هیچ وقت ته دلم صاف نمیشه باهات حرفایی ک زدی یادم نمیره  شایدم منم ی حرفایی ...

اگه‌ همه این چیزایی که الان هست بمونه چی 

ینی بالغانه بریم جلو 

ینی نه من اون حرفا و اشتباهای احمقانه رو داشته باشم نه تو 

ینی همین راحتی باشه و هم اون لذت

اگه‌ همه این چیزایی که الان هست بمونه چی  ینی بالغانه بریم جلو  ینی نه من اون حرفا و اشت ...

نه گفتم اذیتم نکن 

هم واسه تو دختر زیاده هم واسه من پسر هست 

تجربه بدست اوردیم 

الان تو فهمیدی کجاها اشتباه کردی دیگ تکرار نمیکنی 

منم تجربه بدست اوردم 🚶🏻‍♀️ 

نه گفتم اذیتم نکن  هم واسه تو دختر زیاده هم واسه من پسر هست  تجربه بدست اوردیم  ال ...

اینطوری نگو 

کسی واسه من تو نمیشه کسی هم واسه تو من نمیشه 

من دنبال تو میگردم تو ام دنبال من 

اینو که میدونم 

لجبازی چرا؟


باشهه ببخشید  رفتی دانشگاه؟

بازم اذیتم میکنی 

نگا ی رابطه ای بود تموم شد 

لجبازی هم نیس منطقی اینه که اون رابطه ای ک تموم شد باید بذاری کنار 

عادت میکنیم همینجوری تا الان تونستیم بقیه اش هم میتونیم 

تو هم بهم پیام نده اینطوری فقط اذیت میشیم 

باشه ؟ 

هیچ وقت اینقدر منطقی حرف نزدم 


بازم اذیتم میکنی  نگا ی رابطه ای بود تموم شد  لجبازی هم نیس منطقی اینه که اون رابطه ای ک ...

باشه باشه گفتم که نمیخام اذیتت کنم 

یه سوال بپرسم فقط جواب بده دیگه چیزی نمیگم

هیچ ربطی هم به چیز دیگه ای نداره 

عکسارو پاک کردی؟

از سر لجبازی دروغ نگو راستشو بگو




ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناخن گرفتن شب

pari89eee | 31 ثانیه پیش

بفرما

1delara | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز