ریدم تو عذاب وجدان خب اینقدر نگو عذاب وجدان
من دوست دارم هیچ عذاب وجدانی نیس
آره الان بیرون میرم کار میکنم به همه چیم میرسم ولی که چی
حال نمیده کیف نامیده میگم کاشکی بودددد
چون دوستت داشتم و فقط حرف نبودم
زندگی میکنم از دید بقیه خیلی خوشحال
ولی تو دلم میگم کاشکی بودی تا صد برابر کیف میداد همیننننن