2777
2789
عنوان

واجبه بیایید

133 بازدید | 11 پست

https://www.ninisite.com/discussion/topic/12064552/اگه-شوهرتون?postId=310802247

کابر @نازیلا1375 رو گزارش بزنید

جایه این بی شخصیتا اینجا نیست

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:

عزیزم به نظرم ایشون اولش حرف بدی نزد و خواست کمک کرده باشه 

به شما هم توهین نکرد

فقط گفت زندگی بعد از طلاق این سختی ها رو هم داره که مردا بهتون پیشنهاد میدن حالا درست یا غلط بودن حرفش به کنار

فک کنم اشتباه برداشت کردی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم به نظرم ایشون اولش حرف بدی نزد و خواست کمک کرده باشه  به شما هم توهین نکرد فقط گفت زندگ ...

عزیزم خیلی جالبه

ادبیات ایشونو خوندید؟

دیدید لحن حرف زدنو و توهین کردن شو؟

دیدگاهش به آدمایی که جدا شدن

خیلی عجیبه که همچین حرفی راجع بهش میزنید

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:
عزیزم به نظرم ایشون اولش حرف بدی نزد و خواست کمک کرده باشه  به شما هم توهین نکرد فقط گفت زندگ ...

شما فکر کنم باید تا انتها بخونید پیاماشو بعد بیایید بگید حرفه بدی نزد

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:

 اسی با این حرف دل شکوندن و جبهه الکی که گرفت عصبانیش کرد ،بیچاره چیکار به دل شکوندن اسی داشت ؟نظرشو راجع به بعد طلاق که البته ۱۰۰ درصد اشتباهه گفت ،درسته بعدش خیلی بد دهنی کرد ولی تقصبر خود اسیم در نظر بگیر

آقایون نامحترم سایت درخواست دوستی ندید ما اگه میخواستیم با مردا هم صحبت بشیم تو سایت زنونه وقت نمیگذروندیم.

 اسی با این حرف دل شکوندن و جبهه الکی که گرفت عصبانیش کرد ،بیچاره چیکار به دل شکوندن اسی داشت ؟ ...

شما هربار طرفت مقصر باشه هر چی فحش بلد باشی میدی بهش؟

کاره اون کاربر هیچ جوره توجیح کننده نیس

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:
عزیزم خیلی جالبه ادبیات ایشونو خوندید؟ دیدید لحن حرف زدنو و توهین کردن شو؟ دیدگاهش به آدمایی که ج ...

گفتم که اولش حرف بدی نزد
اما بعدش که بهش گفتن احتمالا تجربه داری و این چیزا واقعا لحنش بد شد
ولی خب من کلا معتقدم آدمها نظراتشون با توجه به موقعیت زندگیشون و خانواده و حتی محل زندگیشون متفاوته 

ایشون احتمالا تو یه شهر و یا خانواده ای با این دیدگاه بزرگ شدن

شما هربار طرفت مقصر باشه هر چی فحش بلد باشی میدی بهش؟ کاره اون کاربر هیچ جوره توجیح کننده نیس

عشقم اول کاربر parpar بهش گفت تو تجربه داری
من اصلا ایشونو تایید نمیکنما
اما خب اولین توهین از طرف ایشون نبود

شما هربار طرفت مقصر باشه هر چی فحش بلد باشی میدی بهش؟ کاره اون کاربر هیچ جوره توجیح کننده نیس

و همینطور کار اسی هم توجیه نداشت ،میدونی در واقع اونی که واقعا دل طرف مقابلو شکست اسی بود ،ایشون فقط فحش نداد ولی بی احترامیاش بدتر بود 

من خودمم که گفتم رفتارش اشتباه بود و بد دهنی کرد نه من اینکارو نمیکنم مودبانه تر جوابشو میدادم ولی توی اون مکالمه بیشتر اسی رو مقصر میدونم 

آقایون نامحترم سایت درخواست دوستی ندید ما اگه میخواستیم با مردا هم صحبت بشیم تو سایت زنونه وقت نمیگذروندیم.

عشقم اول کاربر parpar بهش گفت تو تجربه داری من اصلا ایشونو تایید نمیکنما اما خب اولین توهین از طرف ...

باشه شما درست میگی، بالاخره دوستشی باید ازش حمایت کنی به یه نوعی

جا داشت فحشه ناموسی هم میداد این آدم

با حمایت از همچین آدمایی شخصیته خودتونو زیر سوال می برید

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز