بچه ها من چند وقت پیش(حدود یک ماه پیش) یه سگ آوردم خونمون و کلی باهاش رفیق شدم و شبا کنار خودم میخوابید ولی مشکل اینجا بود که خییییلی شیطون بود و همه چی رو پاره میکرد و ....
واسه همین خانوادم گفتن ببرش پیش خواهر و برادرا و مامانش و منم این کارو کردم. چون راستیتش با اینکه دوستش داشتم ولی خودمم خسته شده بودم.
خلاصه مامانم هی دلداری داد که اون جاش بهتر از اینجاست و میره با خواهر و برادراش بازی میکنه و ....
منم آروم شدم
الان میخواستم گربه بیارم و چند گربه رو اوکی کردم تا یکیشو بیارم.
اما دیشب مامانم بهم گفت که اون روزی که تینا(سگم) رو بردی پیش خانوادش تا دوروز خودشو قائم میکرده و صاحب اصلیش فکر کرده شاید رفته از اونجا ولی بعد میبینن از بین وسایلا یه چیزی تکون میخوره و میفهمن هنوز نرفته
خلاصه میارنش و کلی نازش میکنن تا بلخره یکم غذا میخوره و میره پیش خانوادش.
الان واقعععااااا دودل شدم و داشتم میگفتم چقدر من بی رحمم که این کارو کردم
الان واقعااا نمیدونم کدومو بیارم
نظر شما چیه؟؟؟؟