2777
2789
عنوان

دنیای دیگر

57 بازدید | 8 پست

ینطرتون دنیای دیگری هست من همیشه میگم من که همه زندگیم غم بود شاید اون دنیا راحت بودم واقعا هست.  من  شک دارم آخه آدم بی هوش میشه تو پزشکی هیچی رو حس نمیکنه؟ مرگ که بدتره






چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میدونی من یه مدتی سر همین مسئله روح و روانم خورد بهم واقعا ریختم بهم خیلی بد بود ولی خوب به این فکر میکنم که من قبل از متولد شدنم رو یادمه نه نیست پس اگه هم دنیایی نباشه این مدلیه چیزی حس نمیکنبم 

ولی کاش باشه دلم میخواد بابامو ببینم 🥀💔

ز من آن که صبر جوید ز دلم خبر ندارد...
دقیقا من هم همین نظر رو دارم میترسم اینجوری باشه

میدونی چیه بعضی ها خیلی به اون دنیا اعتقاد دارن مثلا اون برنامه که شبکه ۴ میزاشت رو نمیدونم دید یا نه مثل اون ولی بنظر من تا کی باید ادامه داشته باشیم چقدر.. حس میکنم پوچه بعد از مرگ چیزی نیست 


ببخشید سخن همه شما بزرگواران متینه اما من نظر شخصی خودم رو گفتم🙏

ز من آن که صبر جوید ز دلم خبر ندارد...
میدونی چیه بعضی ها خیلی به اون دنیا اعتقاد دارن مثلا اون برنامه که شبکه ۴ میزاشت رو نمیدونم دید یا ن ...


اون برنامه کلا ارتباط قطع نشده بود تا حالا کسی از اون دنیا نیومده که بفهمیم

میدونی چیه بعضی ها خیلی به اون دنیا اعتقاد دارن مثلا اون برنامه که شبکه ۴ میزاشت رو نمیدونم دید یا ن ...


منم  از همین میترسم خیلی آرزوها تو این دنیا داشتم ولی حتی اون دنیا هم بهش نمی رسم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز