2777
2789
عنوان

پزشک و مهندس

50 بازدید | 4 پست

عاقا من خودم دانشجو پزشکیم یه مدته با یکی آشنا شدم خیلی ام پسر خوبیه ولی اون پزشکی نیس...فارغ التحصیل مهندسیه و حقوقشم متوسطه...خیلی بهم احترام میذاره و مشخصه دوسم داره 

واسه خودم که مهم نیس زیاد ولی دور و بریام خیلی میگن پزشک باید با پزشک ازدواج کنه و غیر این با هم نمی سازن و ممکنه همدیگرو درک نکنن و ازین صحبتا 

بعد الان یکم شک کردم 🥲 تازه حدودا ۷_۸ سالی هم از من بزرگتره 

شما زوج پزشک_مهندس دیدین؟ رابطشون چطور بوده ؟

به نظر من اخلاق مهم تره  

نمیدونم سال چندی و چقدر با جو حاکم بین کادر درمان آشنایی

اما پزشک ها بیشتر ترجیح میدن با غیر پزشک ازدواج کنن 

تو اقوام هم مشابه کیس شما رو داشتیم و خوشبخت ان 


عقاب شکاری نترسد ز بوم، دو مرد خراسان دو صد مرد روم!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بستگی به حقوق و لول زندگی شون داره 

من شخصا با پزشکی(یا مهندس )  که فرهنگ درست نداره نمیتونم زندگی کنم + اگر پزشک عمومی بودم یا مهندسی که حقوقش چندبرابر منه ازدواج نمیکردم حس بدی دارم یا اگر متخصص بودم با مهندسی که اسنپ کار میکنه ازدواج نمیکردم ! 

🍦🌸
بستگی به حقوق و لول زندگی شون داره  من شخصا با پزشکی(یا مهندس )  که فرهنگ درست نداره نمیت ...

نه شغلش تو یه شرکت معتبره 

اگه بخوام عمومی هم بمونم تقریبا در یه حد میشه حقوقمون 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792