سلام میشه یه راهنمایی به من بکنید لطفا
دخترم ۱۵ ماهشه هم شیر مادر میخوره هم شیرخشک
با شیر خودم خوابش میبره ینی کلا ۱ بار واسه خواب شب یکبار واسه خواب روز شیر خودمو میخوره شیرم خیلی کمه در واقع میک میزنه که خوابش ببره
منالان میخام ۱۸ ماهگی شیرشو کلا قطع کنم
ولی الان میخام شیر خودمو قطع کنم و عادتش بدم خودش بخوابه که ۱۸ ماهگی مشکل هم قطع شیر و هم تنظیم خواب نباشه.
الان همه اطرافیان به من هجوم آوردن که چرا شیرتو داری ازش میگیری و داری بهش ضربه روحی میزنی این بچه از لحاظ عاطفی به خوردن شیر نیاز داره
من دو دل شدم نمیدونم چیکار کنم دلم نمیخاد بچم آسیب ببینه
لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم🥲