2777
2789
عنوان

مدرسه

128 بازدید | 18 پست

من دخترم میره دهم به دلایلی تا الان نتونستم مدرسه ثبت نام کنم حالا متوجه شدم مدرسه شاهد ظرفیت داره حالا معدل چند باشه ثبت نام میکنه؟

اگه اموزش و پرورش نامه بدن مدیر اوکی میشه؟

برای مدرسه شاهد معدل و لوح و اینکه بچه جزو طرح شاهد باشه خیلی مهمه

ظرفیتم بستگی ب رشته ای ک میخواد بره داره

برای مدارس شاهد باید بنیاد نامه بده تا قبول کنن

البته اگ ظرفیت باشه و دانش اموز جزو طرح شاهد باشه

اگ با نظرم مخالفی ریپ نزن حوصله بحث کردن درمورد نظر توی مجازی رو ندارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لوح اینا داریم ایثارگری هم فک کنم باید داشته باشیم

پدرش ایثارگر هست یا پدربزرگ؟ 

چون نسبت هم مهمه

چه شهری هستی؟ 

بگو تا بهت مدرسه شاهد خوب معرفی کنم البته اگ شیراز باشی😂😂😂

اگ با نظرم مخالفی ریپ نزن حوصله بحث کردن درمورد نظر توی مجازی رو ندارم

من اصفهانم پدربزرگ اش

برو بنیاد بهشون بگو تا نامه بدن بهت و مدرسه پیشنهاد بدن بهت

اینکه تا الان ثبت نام نکردی قضیه رو سخت میکنه

منم دارم میرم دهم شاهد ظرفیتش نسبت ب مدارس دیگ کمه ولی همین کم بودن کیفیت مدرسه رو برده بالا قبلشم حتما باید تو سایت ثبت نام کنی نمیدونم الان سایت باز هست یا ن ولی توی اون باید حتما ثبت شده باشه 

برای کتابم اگ تا الان بسته نشده برو اونم ثبت نام کن البته بعد ثبت نام تو مدرسه چون کتاب رو میدن مدرسه

اگ با نظرم مخالفی ریپ نزن حوصله بحث کردن درمورد نظر توی مجازی رو ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز