2789
عنوان

دیر شده؟؟؟

160 بازدید | 26 پست

من ۳۳ سالمه اصلا تو فکر ازدواج نبودم.

همه شرایطم خیلی خوبه ولی چرا مردا اینجوری شدن. اکثرشون ازقبل رابطه جنسی داشتن. همشون باهمه ان. من میترسم.

یارو میاد هزارتا قول ازات میخواد که بمونی و تری بعد میفهمی خودش همرمان با یکی دیگه است. 

چرا اینجوری شده؟؟

میگم کاش زودتر به ازدواج فکر میکردم و اون موقع با یه ادم خوب ازدواج میکردم.

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الانم از سن ازدواجت نگذشته که، معلوم نیس همون قبلیا هم خوب بودن یا ن 

همه چیز درست میشه ؛ دقیقا ۳۲ ام همین ماه  ساعت ۲۵  :)  . ✓ بهتر است برگردیم به دوران جاهلیت اعراب و دخترانمان را زنده به گور کنیم ، دختران که خدای نکرده حق خندیدن و عاشق شدن را ندارند ... مالک اصلی بدن و روح آنها همان مردانی هستند که به اسم غیرت سر از تنشان جدا می کنند و دیگران آنها را تحسین میکنند ...کاش کسی بود که به مردها حالی میکرد تو چه پدر باشی چه شوهر ، صاحب هیچ کدام از اعضای بدن زن نیستی ، بجای او تصمیم نگیر ، بجای او فکر نکن ، بجای او حرف نزن ، بجای او زندگی نکن و چون زور بازوی بیشتری داری ،، نه عقل بیشتر!!، به او آسیب نزن ... ما همه انسانیم عهد بستیم که انسان باشیم... کاش آدمی را آدمیب بود . (غمگینم برای تمام دختران و زنان مظلوم دنیا 💔)

من مجردم. اصلا احساس نمیکنم پیرم.خیلی جوونو شادم خداروشکررر. ۶ماهه تو فکر ازدواجم.قبلش اصلا دوست نداشتم. ولی ملت و زندگیاشونو میبینممم نگران میشم خداییش.

از طرفی میگم به فراوانی خدا اعتماد کن. من که اهل خیانت دوروییی نیستم خدام یکی عین منو میزاره سر راهم

نمیدونم بخدا

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ربطی به زود و دیرش نداره من تو سن خیلی نرمالی ازدواج کردم اما بدترین بلا ها سرم اومد 

مردا خیلی پنهانکار شدن. میترسم از مرد دروغ گو و پنهانکار

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ینی تا حالا دوست پسر نداشتی

تقریبا نه. جز یه مورد ازدواجی که جور نشد. کلا دلم ازدواج سنتی میخواد

عوض هم از من قول میخواست هم بقیه

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
خوشگل و لاغری؟

چه سوالیه؟ هم خوشگلم هم هیکلم خوبه. به موردای من خیانت میشه یا نمیشه استاد؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز