2777
2789
عنوان

کمک میخام ؟؟؟؟

49 بازدید | 5 پست

سلام دوستان من جدیدا سرخکن فیلیپس ۶لیتری گرفتم ۹تومن 

حالا نمیدونم برم پسش بدم گاسونیک بردارم با یدونه زودپز 

یا که نه همین فیلیپس رو نگهدارم؟؟؟؟؟

هنوز از کارتن در نیاوردم دو روزه خریدمش 

میشه راهنمایی کنین 

خیلی گیییر کردم 

منظورت از همون بدون روغناس؟

میتونی مارک رونیکس بخری ک ارزونتره مامانم دو ساله داره و راضیه ازش

وزززن فعلی بدلیل افسردگی۷۳_ارزومه دوباره برسم۵۰.                                                                       ۷۸🔓۷۳🔓۵۰🔒

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره بدون روغن  گاسونیک چطوره؟


نمیشناسم این مارکو ولی مامانم و چندتا از فامیلامون همین مارک رونیکس گرفتن و راضی هستن

وزززن فعلی بدلیل افسردگی۷۳_ارزومه دوباره برسم۵۰.                                                                       ۷۸🔓۷۳🔓۵۰🔒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعواباشوهر

111zendegi | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792