nana9800 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/27 تعداد پست: 77 عنوان کمک میخام ؟؟؟؟ 49 بازدید | 5 پست سلام دوستان من جدیدا سرخکن فیلیپس ۶لیتری گرفتم ۹تومن حالا نمیدونم برم پسش بدم گاسونیک بردارم با یدونه زودپز یا که نه همین فیلیپس رو نگهدارم؟؟؟؟؟هنوز از کارتن در نیاوردم دو روزه خریدمش میشه راهنمایی کنین خیلی گیییر کردم 1402/06/26 | 16:49 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
soroory عضویت: 1400/07/10 تعداد پست: 6261 منظورت از همون بدون روغناس؟میتونی مارک رونیکس بخری ک ارزونتره مامانم دو ساله داره و راضیه ازش وزززن فعلی بدلیل افسردگی۷۳_ارزومه دوباره برسم۵۰. ۷۸🔓۷۳🔓۵۰🔒
ranpanzel عضویت: 1398/02/08 تعداد پست: 2712 زود پز بخر خیلی به دردت میخوره مگه چقدر سرخ کردنی میخورین
nana9800 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/27 تعداد پست: 77 منظورت از همون بدون روغناس؟ میتونی مارک رونیکس بخری ک ارزونتره مامانم دو ساله داره و راضیه ازش اره بدون روغن گاسونیک چطوره؟
nana9800 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/27 تعداد پست: 77 زود پز بخر خیلی به دردت میخوره مگه چقدر سرخ کردنی میخورین اره گفتم ۹تومن دادم به برند فیلیپسبرم ی سرخکن با ی زودپز بگیرم ک جفتش بشه ۹تومن
soroory عضویت: 1400/07/10 تعداد پست: 6261 اره بدون روغن گاسونیک چطوره؟ نمیشناسم این مارکو ولی مامانم و چندتا از فامیلامون همین مارک رونیکس گرفتن و راضی هستن وزززن فعلی بدلیل افسردگی۷۳_ارزومه دوباره برسم۵۰. ۷۸🔓۷۳🔓۵۰🔒