2777
2789
عنوان

کمک میخام ؟؟؟؟

31 بازدید | 5 پست

سلام دوستان من جدیدا سرخکن فیلیپس ۶لیتری گرفتم ۹تومن 

حالا نمیدونم برم پسش بدم گاسونیک بردارم با یدونه زودپز 

یا که نه همین فیلیپس رو نگهدارم؟؟؟؟؟

هنوز از کارتن در نیاوردم دو روزه خریدمش 

میشه راهنمایی کنین 

خیلی گیییر کردم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پس برم عوض کنم  چقد دو دلم بخدا 🤦‍♀️

ولی بیشتر اقوام فیلیپس دارند همه هم راضی هستند،مارک خوبیه،سرخکن هم خیلی دستگاه بدرد بخوری هست،مخصوصا برا جوجه کباب،ماهی ،مرغ سوخاری،سیب زمینی سرخ کرده

ولی بیشتر اقوام فیلیپس دارند همه هم راضی هستند،مارک خوبیه،سرخکن هم خیلی دستگاه بدرد بخوری هست،مخصوصا ...

چه چیزایی میشه باهاش درست کرد؟کارایی هاش رو میدونین

چه چیزایی میشه باهاش درست کرد؟کارایی هاش رو میدونین

من بیشتر از همه جوجه کباب،مرغ سوخاری،چیپس،ماهی،کاپ کیک درست کردم ،عالیه،زود درست میشه روغن نمی خواد،روغن روی گاز نمیریزه،فلافل که درست کردم یکم خشک شد،همبر هم میشه و من درست نکردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعواباشوهر

111zendegi | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792