nana9800 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/27 تعداد پست: 77 عنوان کمک میخام ؟؟؟؟ 10 بازدید | 0 پست سلام دوستان من جدیدا سرخکن فیلیپس ۶لیتری گرفتم ۹تومن حالا نمیدونم برم پسش بدم گاسونیک بردارم با یدونه زودپز یا که نه همین فیلیپس رو نگهدارم؟؟؟؟؟هنوز از کارتن در نیاوردم دو روزه خریدمش میشه راهنمایی کنین خیلی گیییر کردم 1402/06/26 | 16:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب