2777
2789
عنوان

کمک میخام ؟؟؟؟

10 بازدید | 0 پست

سلام دوستان من جدیدا سرخکن فیلیپس ۶لیتری گرفتم ۹تومن 

حالا نمیدونم برم پسش بدم گاسونیک بردارم با یدونه زودپز 

یا که نه همین فیلیپس رو نگهدارم؟؟؟؟؟

هنوز از کارتن در نیاوردم دو روزه خریدمش 

میشه راهنمایی کنین 

خیلی گیییر کردم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعواباشوهر

111zendegi | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792