2777
2789
عنوان

دخترم

53 بازدید | 0 پست

من امسال دخترم میره دهم ولی متاسفانه هنوز مدرسه ثبت نام اش نکردم

یه مدرسه هست که مدیرش با ما آشنا هست و میشه ثبت نام کنم

یه مدرسه هم هست سپردم به یکی شاید اوکی بشه شاید نه بع مجبور بشه برا یه رشته دیگه سال دیگه تغییر بده شما بودید چیکار  میکردید دارم از استرس میمیرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شغلتون چیه

phatiiiaa | 3 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز