یه درخواستی عاجزانه دارم
وضعیت پارکا با اینهمه چادر افتضاح شده
هرجا میری یه چادر زدن جلوش پیک نیک خانومه نشسته داره املت درست میکنه
خیابونا همش پلاک ۸۳ ۷۳ رانندگیاشون افتضاح
معابر جوبا فضاهای سبز همش پر از آشغال
اصن چهره شهر بدجور خراب شده
لطفا اگر پول هتل خوب ندارید
پول رستوران ندارید
حوصله رانندگی ندارید
آشغالاتون نمیتونید بریزید سطل زباله
با احترام
لطفا تشریف نیارید