2777
2789
خانواده ات چجوری ان؟ دعواست؟ باهات حرف میزنن؟  بچگیت چطوری بودی؟

خانوادم که واقعا خوبن هوام رو دارن ولی خب شاد نیستن خنثی هستن یه جورایی، یا زیادی آینده نگر و برنامه ریز ( بیخیال دنیا نیستن) 

بچگیم خوب بوده ولی ادم حساسی هستم و کمالگرا از این جهتم خیلی عذاب میکشم 

🦋

خانوادم که واقعا خوبن هوام رو دارن ولی خب شاد نیستن خنثی هستن یه جورایی، یا زیادی آینده نگر و برنامه ...

وای منم مث تو ام 

فکرکنم دلیل این که هیچکاری نمیکنم کمالگرا بودنه 


اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا کار درستی هم میکنی آفرین منم خداروشکر همه چیز توی زندگیم دارم ولی نمی دونم یکی دوساله اصلا آد ...

ول کنم عزیزم چه غمگین باشی و بخندی میگذره درسته میگذره ولی اون ناراحتی کم کم روت تاثیر می‌زاره پس بخند من با کوچکترین چیزا  خوشحال میشم وقتی که از خواب پا میشی این تویی که تصمیم میگیری الکی ناراحت و غمگین باشی یا بخندی پس بخند از فردا شروع کن با غصه ناراحتی خودتو از بین میبری 

دریا زده از خیسی باران نهراسد🌸🌊🌊
وای منم مث تو ام  فکرکنم دلیل این که هیچکاری نمیکنم کمالگرا بودنه

منم شروع نمیکردم به انجام دادن ولی تصمیم گرفتم که قوی باشم و بالاخره حرکت کنم ... الان خیلی دارم اذیت میشم ولی سعی میکنم عادت کنم چون نمیشه اونجوری ادامه داد ، به نظرم تو هم شروع کن اولش سخته .

🦋

منم شروع نمیکردم به انجام دادن ولی تصمیم گرفتم که قوی باشم و بالاخره حرکت کنم ... الان خیلی دارم اذی ...

زود ول میکنم خیلی زود اصلا حوصلم نمیکشه 


چیکارمیکنی تو

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
زود ول میکنم خیلی زود اصلا حوصلم نمیکشه  چیکارمیکنی تو

من معضل اصلیم کار کردن برای بقیه بود خیلی سختم بود کوچیکترین مسئله ذهنم رو درگیر میکنه ولی ولش نمیکنم 

سعی کردم بمونم و همونجا کار کنم و جا نزنم با شرایط کنار بیام

تو هم اگه میتونی و شاغل نیستی به نظرم حتما دنبالش باش

🦋

من معضل اصلیم کار کردن برای بقیه بود خیلی سختم بود کوچیکترین مسئله ذهنم رو درگیر میکنه ولی ولش نمیکن ...

ذهنت درگیر چی میشد؟

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز