بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
واقعا کار درستی هم میکنی آفرین منم خداروشکر همه چیز توی زندگیم دارم ولی نمی دونم یکی دوساله اصلا آد ...
ول کنم عزیزم چه غمگین باشی و بخندی میگذره درسته میگذره ولی اون ناراحتی کم کم روت تاثیر میزاره پس بخند من با کوچکترین چیزا خوشحال میشم وقتی که از خواب پا میشی این تویی که تصمیم میگیری الکی ناراحت و غمگین باشی یا بخندی پس بخند از فردا شروع کن با غصه ناراحتی خودتو از بین میبری
وای منم مث تو ام فکرکنم دلیل این که هیچکاری نمیکنم کمالگرا بودنه
منم شروع نمیکردم به انجام دادن ولی تصمیم گرفتم که قوی باشم و بالاخره حرکت کنم ... الان خیلی دارم اذیت میشم ولی سعی میکنم عادت کنم چون نمیشه اونجوری ادامه داد ، به نظرم تو هم شروع کن اولش سخته .