2777
2789
عنوان

سوال!!؟؟

125 بازدید | 12 پست

سلام منو خانومم ۴ ساله ازدواج کردیم یه مدتی هست میخوایم به دار بشهر کار کردیم نشد رفتیم دکتر بانوان مشخص شد خانمم کیست داره گفت باید درمان بشه خودش توضیح نداد پیش دکتر هم نمیتونستم برم 

کیست چیه؟ سمت چپ هست ینی رو بارداریشون تاثیر میذاره ؟ مشکلی پیش نمیاد که؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چیز خاصی نیست 

نمی توانستم از تو بگذرم چون هرکسی را می‌دیدم در او به دنبال تو می‌گشتم هرچقدر هم سعی میکردم به زندگی ام برسم سایه تو همه جا بود جاهایی که باهم رفتیم خاطراتمان باهم و مهم تر از همه رنج دیگر نداشتنت در کنارم همواره در ذهنم تداعی می شود 🥀🖤
خیلی ممنون کمک شایانی کردید با این کامنت سپاس

😅😅شرمنده اخه شوهر منم همنقد حساسه رو همه چیز 

کیست اگه کوچیک باشه هیچ مشکلی پیش نمیاد و سریع درمان میشه اکثر دکتر ها برای درمانش قرص های ال دی میدن ک دوره های یک ماهه یا سه ماهه داره بستگی ب اندازه کیست داره رو بارداری هم تاثیر منفی نداره نگران نباشید بعد از درمان مشکل حل میشه 

خدایا حتی تو بدترین شرایط شکرت ❤
خیر هرچی بهش میگم چیه میگه چیز عادیه

درست گفتن الان دیگه تقریبا همه خانوما کیست و تجربه کردن حتی دخترهای مجردهم ممکنه داشته باشن یه سرچ تو گوگل بزنین اطلاعات میده بهتون 

خدایا حتی تو بدترین شرایط شکرت ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز